شناسهٔ خبر: 52263931 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

بازپرس جنایی پایتخت:

شاکی های این شرور به پلیس مراجعه کنند

صاحب‌خبر -
گروه حوادث:  بازپرس جنایی تهران با درخواست انتشار تصویر بدون پوشش مرد شروری که متهم است در خانه وحشت مرتکب  قتل و حبس دو دختر جوان شده است از افرادی که به هر دلیل از این متهم شکایت دارند خواست تا به اداره دهم پلیس آگاهی یا دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، متهم که سعید نام دارد و با معرفی خود به‌ نام سرهنگ میلاد فتوحی اقدام به فریب زنان و دختران جوان می‌کرد، شامگاه 15 آذر امسال به اتهام قتل دختری جوان و محبوس کردن دو دختر در خانه وحشت بازداشت شد.
با شروع تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس محمد وهابی مشخص شد سعید در مسافرخانه‌ای در اطراف میدان راه‌آهن تهران کار می‌کرده و زنان و دخترانی را که مکانی برای اقامت شبانه نداشتند، شناسایی کرده و با معرفی خود به‌عنوان سرهنگ میلاد فتوحی و جلب اعتمادشان آنها را به خانه‌اش در خیابان قزوین می‌کشانده است، اما بعد از ورود دختران و زنان جوان، آنها را در خانه حبس کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.  یکی از دخترانی که در خانه وحشت پیدا شد از سه سال قبل و دیگری ۸ ماه در آنجا محبوس بودند و مورد سوءاستفاده این مرد شرور قرار می‌گرفتند. در تحقیقات اولیه ازاین دختران و سعید و خواهرش که همگی بازداشت بودند مدعی شدند از هویت جسدی که در خانه پیدا شد اطلاعی ندارند اما در ادامه تحقیقات دو دختر جوان اظهار داشتند وی که خودش را مینا معرفی کرده و لهجه مشهدی داشته از سوی سعید به قتل رسیده است اما سعید از آنها فیلم سیاه تهیه و تهدیدشان کرده بود اگر موضوع را به پلیس بگویند آنها را می‌کشد و در زمانی که سعید در خانه حضور نداشت، خواهرش به‌ نام حمیده به‌عنوان نگهبان خانه وحشت ایفای نقش می‌کرد.
در ادامه بررسی‌ها مأموران موفق شدند در بازرسی از خانه وحشت به شماره تلفنی برسند که متعلق به یکی از شهرهای خراسان رضوی بود.
شماره تلفن متعلق به زن جوانی بود که مدعی شد دخترش به‌ نام محبوبه از اوایل اردیبهشت ناپدید شده است.زن جوان به مأموران گفت: محبوبه، اوایل امسال از خانه رفت و دیگر برنگشت. از او بی‌خبر بودم تا اینکه چند وقت قبل با من تماس گرفت و با او صحبت کردم. بعد از آن هم مرد جوانی گوشی تلفن را گرفت و به من گفت نگران دخترت نباش او خانه من است و حالش خوب است. فردی که با من صحبت کرد مدعی بود که در مسافرخانه‌ای در تهران کار می‌کند.
باتوجه به اطلاعاتی که زن جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد این احتمال مطرح شد که محبوبه با نام‌ مستعار مینا خود را به سعید و دختران خانه وحشت معرفی کرده باشد ،با این حال برای اطمینان از این ماجرا به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» از مادر دختر جوان گرفته شد تا با «دی‌ان‌ای» جسد کشف شده در خانه وحشت تطبیق داده شود.
همچنین در معاینات صورت گرفته از سوی متخصصان پزشکی قانونی آنها اعلام کردند سعید جنونی که رافع مسئولیت کیفری باشد، ندارد و از نظر روحی و روانی سالم است ،با این حال قاضی پرونده دستور معاینات بیشتر روانشناسی و روانپزشکی برای بررسی وضعیت روحی و روانی سعید را صادر کرده است.
بازپرس پرونده در ادامه با توجه به اینکه احتمال می‌رود دختران و زنان بیشتری از سوی سعید اغفال شده باشند درخواست انتشار تصویر بدون پوشش متهم را مطرح کرد تا چنانچه فرد یا افرادی قربانی نقشه‌های شیطانی او شده باشند یا به هر دلیل از سعید شکایت دارند، به شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران یا اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بروند یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۵۵۵۱۰ تماس بگیرند و مطمئن باشند که هویت آنها نزد پلیس محفوظ خواهد ماند.

نظر شما