شناسهٔ خبر: 52262244 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

راهنمای خرید پژو پارس کارکرده

پژو پارس کارکرده مدل ۹۸ با قیمت ۲۵۰ میلیون آگهی شده است، اما با بودجه کمتر از ۱۰۰ میلیون امکان خرید مدل‌های تولید شده در دهه ۸۰ وجود دارد

صاحب‌خبر -

فرارو - قیمت پژو پارس صفرکیلومتر در بازار آزاد به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده و ارزش مدل‌های کارکرده تا سال ۹۵ اختلاف زیادی با آن‌ها ندارد. شخصی پژو پارس مدل ۹۸ را با کارکرد ۷۰ هزارکیلومتر ۲۵۰ میلیون تومان می‌فروشد. بررسی‌ها از بازار خودرو‌های دست‌دوم نشان می‌دهد با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان امکان خرید پژو پارس کارکرده وجود دارد. این خودرو‌ها یا تصادفی هستند یا کارکرد بالایی دارند.

راهنمای خرید پژو پارس تا سال ۹۵

به گزارش فرارو، قیمت پژو پارس کارکرده تا سال ۹۵ اختلاف چندانی با مدل‌های صفرکیلومتر ندارد. در حال حاضر پژو پارس صفرکیلومتر حدود ۲۷۰ میلیون تومان ارزش دارد و در بازار خودرو‌های دست‌دوم مدل ۹۹ با کارکرد ۲۷ هزارکیلومتر ۲۶۴ میلیون تومان فروخته می‌شود.

خودرویی که طبق ادعای مالکش مشکل فنی و بدنه ندارد و ۱۱ ماه از مهلت تمدید بیمه آن باقی مانده است. در یک آگهی دیگر قیمت پژو پارس مدل ۹۸ را ۲۵۰ میلیون تومان گذاشته‌اند. کارکرد این یکی ۶۸ هزارکیلومتر است و بدنه آن در یک ناحیه رنگ‌شدگی دارد. مالک پژو پارس مدل ۹۸ خودرو خود را با قیمت ۲۲۸ میلیون و ۵۰۰ می‌فروشد. مدلی که طی سه سال گذشته ۵۵ هزارکیلومتر از آن کار کشیده شده و از یک ناحیه رنگ شدگی دارد. شخص دیگری پژو پارس مدل ۹۶ را با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان آگهی کرده است. کارکرد این یکی حدود ۱۰۰ هزارکیلومتر است و بدنه و موتور این خودرو –طبق ادعای مالک- ایرادی ندارد.

انواع پژو پارس کارکرده تا سال ۹۵

مدل

کارکرد

قیمت

۹۹

۲۷ هزارکیلومتر

۲۶۴ میلیون تومان

۹۸

۶۸ هزارکیلومتر

۲۵۰ میلیون تومان

۹۸

۵۵ هزارکیلومتر

۲۲۸.۵ میلیون تومان

۹۶

۱۰۰ هزارکیلومتر

۲۲۵ میلیون تومان

راهنمای خرید پژو پارس تا سال ۹۰

پژو پارس کارکرده مدل ۹۰ تا ۹۵ را می‌شود با قیمت کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان در بازار پیدا کرد. شخصی پژو پارس مدل ۹۳ را با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان می‌فروشد. این خودرو طی سال‌های گذشته ۱۵۰ هزارکیلومتر مسافت طی کرده و از نظر فنی و بدنه بدون ایراد است. یا مثلا بین آگهی‌ها پژو پارس مدل ۹۱ با قیمت ۱۵۲ میلیون تومان دیده می‌شود. این یکی ۱۸۲ هزارکیلومتر راه رفته است. به گزارش فرارو، در یک آگهی دیگر پژو پارس مدل ۹۳ را ۱۹۲ میلیون تومان برای فروش گذاشته‌اند که کارکرد آن ۱۳۰ هزارکیلومتر است و در یک ناحیه رنگ‌شدگی دارد. با این حال تمامی پژو پارس‌های دست‌دوم مدل ۹۰ تا ۹۵ زیر ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش نمی‌شوند و مثلا در یک آگهی برای پژو پارس مدل ۹۴ رقم ۲۱۰ میلیون تومان را درنظر گرفته‌اند. مدلی که طبق اطلاعات موجود در آگهی از نظر فنی و بدنه با مدل‌های صفرکیلومتر تفاوتی ندارد و کمتر از ۷۰ هزارکیلومتر راه رفته است.

انواع پژو پارس کارکرده تا سال ۹۰

مدل

کارکرد

قیمت

۹۳

۱۵۰ هزارکیلومتر

۱۷۸ میلیون تومان

۹۱

۱۸۲ هزارکیلومتر

۱۵۲ میلیون تومان

۹۳

۱۳۰ هزارکیلومتر

۱۹۲ میلیون تومان

۹۴

۷۰ هزارکیلومتر

۲۱۰ میلیون تومان

راهنمای خرید پژو پارس تا سال ۸۵

قیمت برخی از پژو پارس‌های مدل ۸۵ تا ۹۰ می‌تواند کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد. شخصی پژو پارس مدل ۸۶ را با قیمت ۷۰ میلیون تومان می‌فروشد. مدلی که بدنه آن از دو ناحیه رنگ‌شدگی دارد و در ۱۵ سال اخیر ۲۶۰ هزارکیلومتر راه رفته است. بین آگهی‌ها پژو پارس مدل ۸۵ با قیمت ۹۵ میلیون تومان به‌چشم می‌خورد. مدلی که شاسی عقب آن رنگ شده، بدنه آن دوررنگ است و ۳۰۰ هزارکیلومتر مسافت طی کرده است. با این حال مدل‌هایی که به قول معروف تمیزتر هستند و ایراد کمتری دارند، با قیمت بیشتری فروخته می‌شوند. مثلا پژو پارس خاکستری مدل ۸۵ با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و از نظر بدنه فقط چند خط و خش دارد. در یک آگهی دیگر قیمت پژو پارس مدل ۸۹ را ۱۵۰ میلیون تومان گذاشته‌اند. محصولی که در ۱۱ سال گذشته ۵۶ هزارکیلومتر راه رفته و از نظر بدنه و موتور وضعیت سالمی دارد.

انواع پژو پارس کارکرده تا سال ۸۵

مدل

کارکرد

قیمت

۸۹

۵۶ هزارکیلومتر

۱۵۰ میلیون تومان

۸۵

۲۳۰ هزارکیلومتر

۱۳۵ میلیون تومان

۸۵

۳۰۰ هزارکیلومتر

۹۵ میلیون تومان

۸۶

۲۶۰ هزارکیلومتر

۷۰ میلیون تومان

نظر شما