شناسهٔ خبر: 52258293 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دوره آموزشی مدیران و کادر واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

دوره های آموزشی ـ مهارتی مدیران و کادر واحدهای حوزوی، حوزه های علمیه خواهران استانهای خوزستان، لرستان، کرمان و چهارمحال و بختیاری در قم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان،  حجت الاسلام «عباس علیزاده» در گفت و گویی از برگزاری دوره‌های آموزشی ـ مهارتی مدیران و کادر واحدهای حوزوی، حوزه های علمیه خواهران استان های خوزستان، لرستان، کرمان و چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت 6 روز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار می شود.

وی افزود: این دوره به صورت نشست کارگاهی در 4 روز و به صورت نشست توجیهی و راهبردی در 2 روز برگزار می‌شود که برنامه کارگاهی در روزهای 9، 10، 13 و 14 بهمن ماه 1400 برگزار خواهد شد و نشست توجیهی و راهبردی نیز روزهای 11 و 12 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات استانی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که این دوره با هدف آشنایی مدیران مدارس علمیه خواهران با راهبردها و شیوه های مدیریتی برگزار می شود، ادامه داد: مهمانان ویژه این برنامه نیز تعدادی از خواهران عضو در شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره های کارگاهی که به مدت 4 روز و به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، سرفصل هایی همچون «کلیات مدیریت»، «کارگاه رهبری»، «مدیریت در واحدهای علمی ـ تربیتی» و «تصمیم گیری و حل مسئله» از سوی دکتر پیروز و دکتر خدمتی ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که نشست توجیهی و راهبردی مدیران واحدهای حوزوی نیز به مدت 2 روز و در دو نوبت صبح و عصر در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار خواهد شد، گفت: در این نشست که دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 بهمن برگزار می شود حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران سخنرانی خواهند کرد.

وی بیان داشت: در این نشست همچنین حجج اسلام والمسلمین واحدی معاون امور حوزه ها، تهرانی معاون آموزش، محدر معاون فرهنگی و قربانی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت، آقای محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی و خانم متولیان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران به تبیین چشم انداز برنامه ها و راهبردهای بخش خود خواهند پرداخت.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات استانی حوزه های علمیه خواهران افزود: اختتامیه نشست توجیهی و راهبردی مدیران واحدهای حوزوی نیز ساعت 15:45 تا 16:45 روز سه شنبه 12 بهمن 1400 با حضور میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/47

نظر شما