شناسهٔ خبر: 52257382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشاور رییس جمهور در بازدید از شهرستان آستانه اشرفیه عنوان کرد:

تعیین وضعیت طرح توسعه حرم

اقتصاد ایران: دکتر محمد :تعیین وضعیت طرح توسعه حرم به دلیل مشکلات مالی مسکوت باقی مانده و مشکلاتی را برای کسبه ایجاد کرده؛ تغییر کاربری بندر کیاشهر به صیادی و گردشگری که نیاز و درخواست مردم می باشد، بررسی تعیین منطقه ویژه آستانه به منظور بهره برداری از ظرفیت های موجود در راستای منطقه آزاد انزلی و احداث شبکه فاضلاب را می توان مهمترین مشکلات مردم این شهرستان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،مهمترین برنامه های قابل عرضه در این سفر تعیین وضعیت طرح توسعه حرم؛ تغییر کاربری بندر کیاشهر به صیادی و گردشگری و بررسی تعیین منطقه ویژه بندر کیاشهر عنوان شد.

دکتر سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جریان سفر رییس جمهور به استان گیلان به عنوان نماینده هیأت دولت با حضور در شهرستان آستانه اشرفیه و دیدار با مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه حضور در میان مردم به منظور مشاهده،بررسی و تصمیم گیری جهت رفع مشکلات مردم نقاط مختلف کشور یکی از برنامه های محوری دولت مردمی وانقلاب آیت ا...رئیسی است، اظهار داشت: براین اساس به صورت هفتگی اعضای دولت و یک هفته در میان رییس جمهور و کابینه برنامه های ملاقات مردمی و بازدیدهای استانی را در دستور کار قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های میدانی و حضوری از مسائل و مشکلات شهرستان آستانه اشرفیه احصاء شده، افزود: تعیین وضعیت طرح توسعه حرم به دلیل مشکلات مالی مسکوت باقی مانده و مشکلاتی را برای کسبه ایجاد کرده؛ تغییر کاربری بندر کیاشهر به صیادی و گردشگری که نیاز و درخواست مردم می باشد، بررسی تعیین منطقه ویژه آستانه به منظور بهره برداری از ظرفیت های موجود در راستای منطقه آزاد انزلی و احداث شبکه فاضلاب را می توان مهمترین مشکلات مردم این شهرستان عنوان کرد که راهکارهای لازم جهت رفع مسائل عنوان شده با همکاری فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور طرح و تصویب در شورای اداری استان که به ریاست دکتر رییسی برگزار می گردد، مورد توافق قرار گرفته است.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم جمال رضی، زیارت امام زاده جلال الدین اشرف و بررسی میدانی طرح توسعه خیابان های اطراف حرم، بازدید از بندر کیاشهر و دیدار با بازاریان و مردم از برنامه های دکتر محمد در آستانه شرفیه بود.

گفتنی آیت ا...رییسی، و هیأت دولت جمعه هشتم بهمن ماه با حضور در استان گیلان فرصت ها و چالش های پیش روی توسعه استان را مورد بررسی قرار می هند.

نظر شما