شناسهٔ خبر: 52249229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی

زهرا حمیدی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید علی زمزم، جمعه شب ۸ بهمن ماه به رسانه‌ها اعلام کرد: خراسان جنوبی برای هشتمین دوره متوالی، میزبان جشنواره فیلم فجر است که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری «مسعود نقاش‌زاده» برگزار خواهد شد، افزود: فیلم‌های جشنواره در دو سینمای مرکز استان شامل سینما بهمن و سینما فردوسی با داشتن بهترین کیفیت پخش صدا و تصویر، اکران می‌شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به گسترش واکسیناسیون در سطح استان انتظار می‌رود امسال شاهد حضور چشمگیر علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره باشیم.

وی با تاکید بر اجرا شدن تمامی دستورالعمل‌های‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری جشنواره فیلم فجر افزود: شرایط کرونایی کشور مساعدتر از گذشته است و همین موضوع باعث شده تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه با اشتیاق بیشتری به خلق اثر بپردازند لذا انتظار می‌رود عموم مردم نیز با همین نشاط و اشتیاق به استقبال فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی بیایند.

زمزم اظهار کرد: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی امسال نیز مانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به‌زودی اعلام خواهد شد، مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما