شناسهٔ خبر: 52248871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برای ابطال رأی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا با مشکل مواجه شدیم؛

سجادی: دیپلماسی ورزشی در دستورکار وزارت ورزش‌وجوانان قرار گرفته/ روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را به AFC اطلاع داده‌ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت: روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال رسیده و حتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز اطلاع داده شده.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیرامون برخورداری این وزارت‌خانه از ظرفیت‌های مختلف اظهار داشت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته تا روی صنعت ورزش کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس اثر بگذاریم. طرح خودکفایی اقتصادی و درآمدزایی فدراسیون‌های ورزشی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است. 

وی درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی عنوان داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده و ان‌شاالله تا آخر اسفندماه امسال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند. روند واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی به اطلاع فدراسیون فوتبال رسیده و حتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز اطلاع داده شده.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان این که حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دولت قبل برمی‌گردد؛ تصریح داشت: تلاش کردیم که آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باطل شود که متأسفانه تاکنون با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

سجادی نهایتاً در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر گفت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ را تبریک می‌گویم. همه ایران و ایرانیان خوشحال شدند و ما نیز به این صعود سریع افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما