شناسهٔ خبر: 52247677 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حزب الله عراق: ضرورت آمادگی برای حوادث ناگهانی در منطقه

مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق: پیروزی‌های اخیر محور خیر و ایمان بر محور شرارت و طغیانگری به ویژه عربستان سعودی و امارات باعث افتخار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما‎‎‏، "ابوعلی العسکری" مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در صفحه توئیتر خود با اشاره به تحولات یمن و حمله راکتی به فرودگاه بغداد نوشت: پیروزی‌های اخیر محور خیر و ایمان بر محور شرارت و طغیانگری به ویژه تبهکاران سعودی اماراتی، باعث افتخار و مباهات است.

وی افزود: هنگامی که سر و صدای برخاسته از کشور‌های کوچک و نشانه‌های آشکار مبنی بر نزدیک بودن فروپاشی آن‌ها را مشاهده می‌کنیم، باید برای وقوع هر گونه حادثه اضطراری و ناگهانی در منطقه آمادگی داشته باشیم و بر این اساس بر موارد زیر تأکید می‌کنیم:

نخست: سیاست متشنج کردن اوضاع که متقلبان انتخاباتی و مفسدان در پیش گرفته اند، هیچ سودی برای آن‌ها ندارد و آخرین مورد آن، حمله راکتی به فرودگاه بغداد است که مسئولان مخلص نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های حشد شعبی باید این مزدوران و حامیان آن‌ها را شناسایی و اعلام کنند.

دوم: در پشت اقدامات خصمانه‌ای که در استان‌های غربی مرتب تکرار می‌شود و بیشتر نیرو‌های امنیتی عراقی را هدف قرار می‌دهد، مقامات ارشد دولت فعلی قرار دارند. نیرو‌های مخلص باید این موضوع را برای افکار عمومی روشن کنند و آن‌ها را به دست عدالت بسپارند.

سوم: مقاومت اسلامی گردان‌های حزب الله عراق با استناد به وظیفه شرعی و در راستای یاری مستضعفان مبلغ یک میلیارد دینار عراقی را برای حمایت از کمپین جوانان غیور عراقی با عنوان "أموالکم مسیرات" (اموال شما پهپاد است)، اختصاص می‌دهد تا از آن در راه مبارزه علیه دو رژیم آل سعود و آل زاید استفاده شود.
از همه شرافتمندان می‌خواهیم با مشارکت در این کمپین مبارک، از ملت مظلوم یمن حمایت کنند.

 

نظر شما