شناسهٔ خبر: 52247470 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مدارس کردستان روز شنبه تعطیلی خواهد بود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی آموزش و فعالیت حضوری در برخی از مدارس شهرستان‌های استان در نوبت صبح فردا خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش تابناک؛ رشید قربانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندجاز تعطیلی برخی مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل تداوم برودت هوا، نامناسب بودن وضعیت معابر و عدم دسترسی راحت دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه، فردا شنبه نهم بهمن‌ماه جاری فعالیت مدارس شهرستان‌ای سقز، بانه، مریوان و سروآباد در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

وی افزود: آموزش مدارس شهری در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری و فعالیت مدارس روستایی شهرستان سقز با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای شهرستان بانه در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین فعالیت آموزشی دانش‌آموزان شیفت صبح مدارس شهری مریوان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و ️همچنین مدارس روستایی این شهرستان نیز نوبت صبح نیز از ساعت ۹:۳۰ صبح فعالیت حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

قربانی از تعطیلی مدارس سروآباد نیز خبر داد و بیان داشت: فعالیت آموزشی دانش‌آموزان شیفت صبح مدارس شهری در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و همچنین مدارس روستایی این شهرستان در نوبت صبح نیز از ساعت ۹:۳۰ صبح فعالیت حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شیفت بعد از ظهر تمام مدارس شهری و روستایی این شهرستان‌ها، فعالیت در آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: این تعطیلی‌ها با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها صورت گرفته و هر گونه تعطیلی بعدی از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما