شناسهٔ خبر: 52246085 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

مدارس کدام استان فردا شنبه تعطیل است؟

به علت بارش برف و سرما، مدارس برخی مناطق خراسان شمالی تعطیل شد.

صاحب‌خبر -

به علت بارش برف و سرما، مدارس برخی مناطق خراسان شمالی تعطیل شد.

مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه یک در روستاهای آدینه قلی، داشلی قلعه، سرخسو انقلاب، بش دره، تکله قوز، آتلی و قره باطر راز و جرگلان تعطیل اعلام شده است.

همچنین مدارس ابتدایی مسیر بام تا روستای اسفید، مدارس متوسطه اول شهید عقیل تاتار اسپید، خالد اسلامبولی نوده بام و شهید حسینی جهان تعطیل است.

در شهرستان شیروان مدارس روستایی و شهر قوشخانه و شهر لوجلی در همه مقاطع شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

همچنین پیش دبستانی و ابتدایی در شهر شیروان، شهر خالق و شهر زیارت تعطیل اعلام شده است.

دهستان میلانلو از روستای نوشیروان اسفراین به بالا نیز تعطیل اعلام شد./مهر

آموزش حضوری مدارس چالدران و سردشت تعطیل است

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و یخبندان فردا شنبه آموزش حضوری مدارس شهرستانهای چالدران و سردشت در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و یخبندان آموزش حضوری مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان چالدران و سردشت در نوبت صبح تعطیل در روز شنبه تعطیل است

تمامی مدارس و دانشگاه‌های استان یزد غیرحضوری می شود

عزیزی گفت: تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی استان تا پایان هفته به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

عزیزی به دنبال آغاز موج ششم کرونا و بر اساس رنگ بندی شهر‌ها از محدودیت‌های اعمال شده در استان خبر داد و گفت: همه مراسم‌های مذهبی و هیئت‌ها و همچنین عروسی‌ها و تالار‌ها در شهر‌های قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او گفت: جلسات اداری در تمامی ادارت فقط جلسات ضروری با تعداد محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار‌ی شود.

 جزئیات تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی اردبیل در روز شنبه اعلام شد

به دلیل تداوم برودت و سردی هوا مدارس اردبیل فردا تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ شنبه 9 بهمن ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس به شرح ذیل اعلام می‌شود.

در شهر اردبیل پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی (پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی) نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

 جزئیات تعطیلی مدارس کردستان در روز شنبه اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی آموزش و فعالیت حضوری در برخی از مدارس شهرستان‌های استان در نوبت صبح فردا خبر داد.

رشید قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندجاز تعطیلی برخی مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل تداوم برودت هوا، نامناسب بودن وضعیت معابر و عدم دسترسی راحت دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه، فردا شنبه نهم بهمن‌ماه جاری فعالیت مدارس شهرستان‌ای سقز، بانه، مریوان و سروآباد در نوبت  صبح به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

وی افزود: آموزش مدارس شهری در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری و فعالیت مدارس روستایی شهرستان سقز با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای شهرستان بانه در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت  9:30 صبح آغاز خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین فعالیت آموزشی دانش‌آموزان شیفت صبح مدارس شهری مریوان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و ️همچنین مدارس روستایی این شهرستان نیز نوبت صبح نیز از ساعت 9:30 صبح فعالیت حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

قربانی از تعطیلی مدارس سروآباد نیز خبر داد و بیان داشت: فعالیت آموزشی دانش‌آموزان شیفت صبح مدارس شهری در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و  همچنین مدارس روستایی این شهرستان در نوبت صبح نیز از ساعت  9:30صبح فعالیت حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شیفت بعد از ظهر تمام مدارس شهری و روستایی  این شهرستان‌ها، فعالیت در آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: این تعطیلی‌ها با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها صورت گرفته و هر گونه تعطیلی بعدی از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تمام مدارس استان یزد بعلت شیوع اُمیکرون تعطیل شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد از تعطیلی تمام مدارس استان طی یک هفته آینده بعلت گسترش سویه جدید کرونا (اُمیکرون) خبر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما