شناسهٔ خبر: 52245478 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

گردان‌های حزب‌الله عراق: حمله به فرودگاه بغداد کار متقلبان در انتخابات است/ به انصارالله یمن کمک مالی کردیم

«ابوعلی العسکری»، مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله برای مقابله با هرگونه «پیشامدی» پس از تحولات اخیر میان ائتلاف عربی و انصارالله یمن در منطقه دعوت به آمادگی کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: «ابوعلی العسکری»، مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله برای مقابله با هرگونه «پیشامدی» پس از تحولات اخیر میان ائتلاف عربی و انصارالله یمن در منطقه دعوت به آمادگی کرد.

العسکری در توئیتی نوشت: پیروزی‌های به دست آمده توسط محور خیر و ایمان علیه محور شر و طغیان و به خصوص عربستان و امارات مایه افتخار و مباهات است و ما شکاف در این کشورک‌های شر و نشانه‌های روشن در نزدیک بودن فروپاشی آنها را مشاهده می‌کنیم و باید برای مقابله با هرگونه پیشامد و رخداد غافلگیرکننده‌ای در منطقه در آمادگی کامل باشیم.

وی افزود: تاکید می‌کنیم که سیاست برهم زدن معادلات که متقلبان انتخابات و فاسدان در پیش گرفته اند و آخرین مورد آن حمله راکتی به فرودگاه بین المللی بغداد است، هیچ سودی در پی نخواهد داشت و باید فرماندهان مخلص سازمان‌های امنیتی و دستگاه‌های امنیتی الحشد الشعبی این مزدوران و حامیان آنها را شناسایی و برملا کنند.

مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله اظهار داشت: در ورای اقدامات خصمانه‌ای که در استان‌های غربی در حال تکرار شدن است و اغلب دستگاه‌های امنیتی عراقی را هدف می‌گیرد، رهبران بلندپایه در دولت کنونی قرار دارند و باید عناصر مخلص آنها را به افکار عمومی معرفی و به دست عدالت بسپارند.

العسکری در پایان نوشت: در عمل به وظیفه شرعی و یاری از مستضعفان، گردان‌های حزب‌الله مبلغی به ارزش یک میلیارد دینار عراق در حمایت از کارزار (اموال شما پهپادهایی علیه آل زاید و آل سلول است) اهدا کرده؛ کارزاری که توسط جمعی از جوانان غیور عراقی رهبری می‌شود و این دعوتی از همه انسان‌های شریف برای سهیم شدن در کمک مالی به این کارزار مبارک در حمایت از مردم ستم‌دیده یمن و ادای مسئولیت است.

فرودگاه بین المللی بغداد بامداد امروز(جمعه) هدف شش موشک کاتیوشا قرار گرفت و باعث وارد آمدن تلفات مادی به فرودگاه و آسیب رسیدن به دو هواپیمای مستقر در باند فرودگاه شد.

یش از این، انصارالله یمن دوشنبه گذشته پایگاه الظفره را هدف قرار دادند؛ پایگاهی که در ۳۲ کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد. این پایگاه مقر اصلی هوایی نیرو‌های آمریکایی در منطقه است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما