شناسهٔ خبر: 52245388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخبار غلط داخلی منجربه حذف سرخابی ها از آسیا شد

وزیر ورزش و جوانان، گفت: حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از آسیا، نتیجه اخبار غلط داخلی بود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان رشت -سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا در جلسه شورای اداری گفت: پرسپولیس و استقلال تا اوایل اسفند ماه ۱۴۰۰ خصوصی می شوند.

او می‌گوید:آنچه را که در دوران مسئولیت بنده در وزارت ورزش و جوانان برای جامعه ورزش خوشایند نبود، خبر حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا بود که نباید اتفاق می افتاد.

همچنین یک سری تکالیف و اسناد و مدارک از سال ۲۰۱۶ بر عهده دو تیم مانده بود که مربوط به دوره ما نبود.

به گفته او در تاریخ ۶ شهریور متوجه شدیم که دو تیم از آسیا حذف شده اند و خود را مکلف کردیم که برویم و مشکل پیش آمده برای دو تیم را مرتفع کنیم.

سجادی گفت: در همین راستا یک ماه از فدراسیون فرصت گرفتیم و هر کاری کردیم، تکالیف تمام نشد و سپس کمیته بدوی و استیناف آمدند و در رایزنی ها با توجه به اینکه دولت جدید بر سر کار آمده، درخواست اختصاص مهلت سه ماهه دیگر کردیم.

همچنین در این سه ماه دو تیم شروع کردند تا مدارک جمع کنند، در فاصله ۲۰ روز مانده به پایان مهلت، ضرب العجل ۵ روزه از کمیته کنترل بادی AFC آمد و ما هر کاری را که می توانستیم، کردیم.

AFC با یک شرکتی به نام اسپرت مدیا طرف قرارداد است که هر اخباری را که در فوتبال آسیا اتفاق می افتد، ترجمه می کند و در اختیار کنفدراسیون آسیا قرار می دهد.

متأسفانه یک سری از مسئولان و دست اندرکاران که تریبون دارند، می گفتند که اطلاعات منتشره غلط و یا جعلی است و یا الفاظی از این دست را بیان کردند،

او می‌گوید:آنها غاقل از این بودند که این مطالب ترجمه و به روی میز AFC گذاشته می شود و آنها هم دستور پیگیری را به شرکت زیرمجموعه خود صادر کردند.

به همین دلیل برای پاسخ در ضرب العجل ۵ روزه، ۶۵۰ صفحه گزارش آقای صدری، سرپرست سابق پرسپولیس و بیش از ۵۰۰ صفحه هم آقای آجرلو برای استقلال آپلود شد و ما هم فرستادیم.

به گفته او برای تکلیفی را که از سال ۲۰۱۶ مانده بود، هر چه در توان داشتیم در مدت زمان قرار گرفته در اختیارمان انجام دادیم، متأسفانه تاکنون رأی صادره برنگشته است.

مالکیت مشترک دو باشگاه را چندین سال بود نتوانستند درست کنند و ما آن را در ۵ روز درست کردیم و به زودی از اواخر بهمن و اوایل اسفند این دو باشگاه خصوصی می شوند.

انتهای پیام/م.ی

نظر شما