شناسهٔ خبر: 52245355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی برترین‌های هفته سوم مسابقات کورس سوارکاری کشور

برترین‌های هفته سوم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته سوم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون می گوید: در هفته سوم کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۵۰ اسب از استان‌های مختلف کشور در ۹ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته او مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکار‌ها اسب‌های پادشاه ال شویرد، پرنسس قاطع و پیکار گلجویی اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب‌های پیروز نور، پایور خان فلاح و پریمون‌دشتی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول می گوید: در کورس سوم این پیکار‌ها اسب‌های اسد لویمی، بیداد پارسه و بحرین کعبی اول تا سوم شدند و در کورس چهارم اسب‌های اوا ایساتیس، بنیتا خاکسار و بلوچ مجرب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته او در کورس پنجم نیز اسب‌های بوگاتی جونیور، بلاستیک HD و بهنوش گراتیس عنوان‌های برتر را کسب کردند و در کورس ششم نیز اسب‌های الکس اتابک، پری ویس بزن و باتان نقدی اول تا سوم شدند و در کورس هفتم مسابقات اسب‌های المرام کمالی، پیر بابا سردار و آی گل اطلسی، در کورس هشتم اسب‌های برنا رجبی، یاسر خان و امیر خوزستان و در کورس نهم اسب‌های یکتاز حسین اباد، الشموس جی کی و اران پارسیا اول تا سوم شدند.

  خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب‌های اصلی کشور است.

انتهای پیام/م

نظر شما