شناسهٔ خبر: 52244956 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۸ طرح عمرانی و تولیدی دهه فجر امسال در بیجار به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار بیجار گفت: در دهه فجر امسال، ۳۸ طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - علی اکبر ورمقانی گفت: در دهه فجر امسال هزار میلیارد ریال طرح دولتی شامل طرح هادی روستایی، گازرسانی روستایی و بهره برداری از واحد‌های صنعتی، تعمیر خطوط برق روستا‌ها و کابل برگردان در روستا‌ها افتتاح می‌شود.

فرماندار بیجار بهره برداری از ۲ کارخانه کنسانتره در راستای تکمیل زنجیره فولاد شهرستان بیجار با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال حداقل ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار نفر به صورت غیر مستقیم را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه فجر گفت: ۲۴ کمیته کشوری، ۱۸ کمیته استانی و ۱۳ کمیته شهرستانی برای برگزاری پرشور مراسم‌های دهه فجر فعالیت دارند.

ورمقانی با اشاره به اینکه مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر، انتظار دولت مردمی است می گوید: رژه خودرویی در روز ۱۲ بهمن ماه، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی، دیدار مسوولان با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/م

نظر شما