شناسهٔ خبر: 52244890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم‌های جشنواره فجر در خراسان جنوبی اکران می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید علی زمزم روز جمعه به رسانه‌ها بیان کرد: خراسان جنوبی برای هشتمین دوره متوالی، میزبان جشنواره فیلم فجر است که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: فیلم‌های جشنواره در دو سینمای مرکز استان شامل سینما بهمن و سینما فردوسی با داشتن بهترین کیفیت پخش صدا و تصویر، اکران می‌شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به گسترش واکسیناسیون در سطح استان انتظار می‌رود امسال شاهد حضور چشمگیر علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره باشیم.

وی با تاکید بر اجرا شدن تمامی دستورالعمل‌های‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری جشنواره فیلم فجر افزود: شرایط کرونایی کشور مساعدتر از گذشته است و همین موضوع باعث شده تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه با اشتیاق بیشتری به خلق اثر بپردازند لذا انتظار می‌رود عموم مردم نیز با همین نشاط و اشتیاق به استقبال فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی بیایند.

زمزم اظهار داشت: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی امسال نیز مانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به‌زودی اعلام خواهد شد، مراجعه کنند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری «مسعود نقاش‌زاده» برگزار خواهد شد.

نظر شما