شناسهٔ خبر: 52244631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان در آستارا: برای تقویت ورزش در کشور دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ وزیر ورزش و جوانان در دیدار چهره به چهره با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان آستارا با اشاره به اینکه رییس جمهور، وزارت ورزش و جوانان را به دست یک تیم کاملا ورزشی سپرده‌اند تصریح کرد: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است تا بر صنعت ورزش کشور‌های حاشیه خلیج فارس تاثیر مثبت بگذاریم.

سیدحمید سجادی با بیان اینکه شهرستان آستارا با وجود برخورداری از سه مرز ریلی، دریایی و زمینی با کمبود امکانات مهم ورزشی مواجه است گفت: با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان شهرستان آستارا را برای حضور تیم‌های خارجی به یک کمپ ورزشی تبدیل کرد.

وی گفت : همچنین ۳٠ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهید عضدی رشت از مصوبات سفر رئیس جمهور است که این مبلغ در ۲ مرحله ۱۵ میلیاردی با پیشرفت کار پرداخت می‌شود که مصوبات آن انجام شده و فقط باید پروژه کُددار شده و ردیف بودجه برایش در نظرگرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر صالحی امام‌جمعه موقت آستارا نیز در این نشست شهرستان آستارا را شهرستانی حساس، راهبردی، مرزی و گردشگرپذیر دانست و گفت: زیرساخت‌های عمرانی، ریلی و دریایی مناسب این شهرستان نیست و باید زیرساخت‌های موجود ارتقا یابد.

در پایان جمعی نمایندگان هنرمندان، تجار و بازرگانان، ایثارگران و فرهنگیان، ورزشکاران و اصحاب رسانه مشکلات حوزه خود با وزیر ورزش و جوانان در میان گذاشتند.

بازدید از طرح تکمیل مجموعه ورزشی وحدت، بازدید از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ تختخوابی لوندویل و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به شهرستان آستارا بود.

نظر شما