شناسهٔ خبر: 52244571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تاریخ ازدواج رونالدو و جورجینا مشخص شد

کریستیانو رونالدو در مورد ازدواج خود با جورجینا حرف زده و رسانه‌ها تاریخ احتمالی ازدواج آنها را منتشر کرده‌اند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان از احتمال ازدواج با نامزدش جورجینا رودریگس تا یک ماه آینده گفته است.

مهاجم باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ به پیرز مورگان، مجری معروف انگلیسی گفت که  او و جورجینا یک روز زن و شوهر خواهند شد.

رونالدو  به دوستان خود گفته: «این اتفاق می‌تواند در یک سال، یا شش ماه یا حتی یک ماه دیگر رخ دهد. من ۱۰۰۰ درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»

افشاگری زمان عروسی این فوتبالیست در حالی انجام شده که جورجینا گفته که آنها قصد دارند پس از بازنشستگی کریستیانو در پرتغال زندگی کنند. پیش از این خود کریس نیر گفته بود که وقتی در وطن خود است احساس «آزادی مانند یک پرنده» را دارد و اینکه نظیر این احساس را در سایر نقاط اروپا  کمتر دیده است.»

برنده ۵ توپ طلا در حال ساخت یک عمارت جدید در زمینی بزرگ در کوئینتا دی مارینیا است که به آن ریویرای پرتغال هم گفته می‌شود. این منطقه نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و ۱۰دقیقه با مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد.

مطبوعات پرتغالی مدعی شده اند که رونالدو قصد دارد از آن به عنوان اقامتگاه خانوادگی استفاده کند، هرچند که رونالدو دو آپارتمان لوکس در لیسبون از جمله یک پنت هاوس ۶.۵ میلیون پوندی و یک آپارتمان هفت طبقه هم دارد.

بیشتر بخوانید:

عزیزی‌خادم:جادوگری شرک است!

بیرانوند هم کرونا گرفت

پیوستن بازیکن ایرانی به هال‌سیتی تایید شد

۲۵۳ ۲۵۱

نظر شما