شناسهٔ خبر: 52244470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

ایران جوان بوشهر پس از دریافت چهارگل زمین بازی را ترک کرد

بندرعباس -ایرنا -در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال جوانان  باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید میزبان تیم ایران جوان بوشهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،دراین بازی شاگردان مجید ذاکری در تیم آوای میناب حدید در یک بازی به طور کامل تهاجمی حریف بوشهری خود را در نیمه نخست با گل های دقیقه۱۱ حسین ذاکری و حسین بنذر کیان دردقیقه ۲۲ با پیروزی به رختکن رفتند.
درنیمه دوم تیم آوای میناب حدید با یک بازی روبه جلو  حریف را وادار به عقب نشینی کرد وتوانستند بازهم  روی یکی از  حمله های خود به گل سوم توسط حمید رضا کمالی دست یابند و ۲دقیقه بعد محمد رضا روشی برای بار چهارم دروازه مهمان را باز کرد بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۰بدنبال خطای یکی از بازیکنان تیم مهمان داور مجبور به اخطار به بازیکن خاطی تیم بوشهر شد وهمین امر منجر به اعتراض مربی تیم ایران جوان بوشهر شد و بازیکنان خودرا از زمین بازی بیرون کشید واز ادامه بازی سر زد وبازی نیمه تمام ماند.

نتیجه این بازی با گزارش داور و نماینده فدراسیون در فدراسیون فوتبال بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
مسابقه لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در چهار گروه برگزار می شود و تیم آوای میناب حدید تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه سوم با تیم های نوین فولاد یزد، وفایی شیراز، آرمان شیراز، ایرانجوان بوشهر و نفت اهواز هم گروه است.
حسین غرابی به کمک امیر حسین غرابی و رسول کابلی کار قضاوت این بازی بر عهده داشتند و علی اکبر سحرخیز داور چهارم و نماینده فدراسیون مهدی احمدی  بودند.

نظر شما