شناسهٔ خبر: 52244427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: پاسخی مناسب به منافقین داده خواهد شد

تهران-ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه تروریست‌های منافقین در زمان جنگ تحمیلی با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گفت: اقدام روز گذشته منافقین باید بررسی شود و به‌طور حتم در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر جمعه گروه سیاسی ایرنا از خانه ملت، «علیرضا سلیمی» با اشاره به اقدام مذبوحانه روز گذشته منافقین، افزود: روشن است که منافقین چنین امکاناتی ندارند، این گروه تروریستی که سابقه قوی در حافظه ملت ایران دارند جز ترور، خشونت، آدم کشی و خیانت در کارنامه آنها نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه‌داد: آنها در زمان جنگ با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گروهکی که این‌گونه با دشمن همکاری می کند چگونه می تواند ادعاهای دیگری داشته باشد. آنها فقط از طریق جاسوسی ارتزاق می کنند.

وی بیان‌داشت: منافقین زمانی ضد امپریالیست بودند، در وقت دیگر در دامن امپریالیست ها قرار گرفتند، چنین گروهک بدنام و منفوری نمی تواند در ایران پا بگیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نفرت مردم ایران از آنها تمامی ندارد، ۱۷ هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و به قتل رساندند و خودشان به ترور اعتراف کردند، عجیب این است که چگونه در کشورهای اروپایی که پیوسته ادعای حقوق بشر دارند مانور می‌دهند.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: به هر حال اقدام روز گذشته منافقین باید بررسی شود و حتما در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

نظر شما