شناسهٔ خبر: 52244263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور/ منطقه آزاد چابهار میزبان است

چابهار - ایرنا - مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از میزبانی این منطقه در برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۱ تیم از هفتم بهمن‌ماه به مدت یک هفته در "ورزشگاه شهید پیوسته" چابهار دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

 "مهدی آبروِش" شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص میزبانی چابهار برای مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور افزود: این مسابقات با حضور تیم‌های والیبال ساحلی بندر عباس، بندر دیر، تهران، رامسر، بابلسر، بافت، نوشهر، یزد و چابهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات از سری مسابقات لیگ برتر هفته سوم و چهارم به میزبانی منطقه آزاد چابهار هستند که قرعه کشی انجام و از روز گذشته مسابقات آغاز شده است.

گفتنی است که در روز نخست این مسابقات در بازی اول تیم های موج سواران ساحل نوشهر و هورسان رامسر و در بازی دوم فولاد هرمزگان و ایران جوان و در بازی سوم فولاد جوان هرمزگان و پیکان بندر دیر به مصاف یکدیگر رفتند.

سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای توانمندسازی مربیان استان سیستان و بلوچستان از ۱۶ بهمن‌ماه جاری نسبت به برگزاری سمینار تخصصی والیبال ساحلی و سالنی به صورت عملی و تئوری اقدام می‌کند.

شایان ذکر است که چندی قبل نیز تیم کریکت منطقه آزاد چابهار برای بازی‌های دوستانه به کشور پاکستان اعزام شد. « ۹۰ درصد بازیکنان تیم کریکت چابهار عضو تیم ملی جمهوری اسلامی هستند»

نظر شما