شناسهٔ خبر: 52244159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد استانی کرونا:

وضعیت کرونا در ۶ شهرستان استان همدان زرد شد/ چهار شهرستان هم آبی

همدان- ایرنا- سخنگوی ستاد کرونا استان همدان با اشاره آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان این استان ۶ شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

"مهرداد نادری فر" شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان و فامنین در وضعیت زرد و شهرستان های رزن، درگزین، اسدآباد و بهار نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته مجموع ۱۰ شهرستان استان در وضعیت آبی قرار داشت اما گسترش ابتلا به سویه امیکرون موجب تغییر رنگ بندی و افزایش شمار شهرهای زرد در کشور و استان شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان تاکید کرد: با توجه به تغییر رنگ بندی محدودیت های جدیدی پیش بینی که این محدودیت ها فردا شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی و اطلاع رسانی می شود.

نادری فر افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دُز سوم واکسن کرونا بهترین راهکار پیشگیری از شیوع این ویروس است که از مردم درخواست می شود ضمن پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، آمار فوت ناشی از ابتلا به کرونا در استان همدان برای نهمین روز متوالی صفر است ضمن اینکه ۱۰۴ بیمار جدید نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شدند.

نظر شما