شناسهٔ خبر: 52243591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد کشور تاکید کرد؛

بندرکیاشهر می‌تواند به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود

«محمد» با بیان اینکه بندرکیاشهر می‌تواند به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود گفت: شهرستان «آستانه اشرفیه» از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای در بخش‌های مهم گردشگری، مذهبی، اقتصادی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سعید محمد» مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد کشور امروز در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان «آستانه اشرفیه» در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه انجام سفر‌های استانی از سوی دولت با هدف درک مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌های مختلف در هر استان صورت می‌گیرد اظهار داشت: در سفر‌های استانی هر یک از وزراء و نمایندگان ویژه دولت، با حضور در شهرستان‌ها و مناطق مختلف از نزدیک مسائل و خواسته‌های مردم را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد کشور با بیان اینکه پس از ارائه خواسته‌ها و بیان مشکلات، راهکار‌های لازم در جهت رفع مشکلات در شورای اداری هر استان مطرح خواهد شد تصریح کرد: امروز به نمایندگی از دولت با حضور در شهرستان «آستانه اشرفیه» خواسته‌ها و مشکلات مردم این منطقه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اجرای طرح توسعه حرم مطهر آقا «سیدجلال‌الدین اشرف (ع)» را از خواسته‌های مردم این منطقه دانست و افزود: اجرای این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب است که این موضوع در شورای اداری استان مطرح خواهد شد.

محمد با تاکید بر لزوم حل مشکلات فاضلاب و برخی از مشکلات زیست محیطی همچون پسماند در این شهرستان خاطرنشان کرد: اصلاح مصوبه هیات وزیران مبنی بر اصلاح کاربری اسکله بندرکیاشهر از صیادی به صیادی و گردشگری از دیگر خواسته‌های مردم این منطقه است که مورد پیگیری و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بندرکیاشهر می‌تواند به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود تاکید کرد: شهرستان «آستانه اشرفیه» از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای در بخش‌های مهم گردشگری، مذهبی، اقتصادی برخوردار است.

حضور در فرمانداری شهرستان «آستانه اشرفیه» و دیدار و گفتگو با فرماندار، نماینده شهرستان و جمعی از مسئولین با هدف پیگیری برخی از طرح‌ها و خواسته‌های مردم، حضور در گلزار شهدای والامقام آستانه اشرفیه، حضور در بارگاه ملکوتی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع)، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «جمال رضی»، بازدید از روند اجرای طرح توسعه حرم مطهر و همچنین روند پروژه بازگشایی طرح توسعه حرم، بازدید از مجموعه ساختمان‌های تاریخی شیلات بندرکیاشهر، بازدید از اسکله بندرکیاشهر، حضور در جمع مردم و بازاریان منطقه و پیگیری مشکلات آنان از جمله برنامه‌های «سعید محمد» در این سفر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما