شناسهٔ خبر: 52243413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| پیروزی بی‌ دردسر گیتی‌پسند مقابل «راگا»

در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان مقابل راگا به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان در سالن پیروزی از ساعت ۱۶ میزبان راگا شهرری بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد.

گیتی‌پسند نیمه نخست را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی از حریف پیشی بگیرد، شاگردان محمد کشاورز موفق شدند این نیمه را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم راگا برای جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات زیادی نیز انجام داد اما تنها یکی از گل‌های خورده را جواب داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان برسد.

گل‌های گیتی‌پسند در این دیدار را مسعود احمدعباسی (۲)، میثم خیام و فرهاد توکلی به ثمر رساندند؛ گیتی‌پسند با این برد ۴۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: 

محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی، مهدی کریمی، علی‌رضا وفایی، میثم خیام، طه مرتضوی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی، میثم برمشوری، بهزاد رسولی و فرید نادری

سرمربی: محمد کشاورز

ترکیب راگا شهرری: 

میثم نوری، الیاس براتی، مجتبی امیرخانی، میثاق حسن‌پور، مرتضی فرزانیان، فرهاد فلامرزی، محمد کرمی، مهدی اسدشیر، علی‌رضا حمد‌الهی، هادی شجاع و امیرحسین زارع

سرمربی: مهدی گل‌پور

* تیم راگا به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود به صورت ناقص در اصفهان حاضر شد و لیست بازیکنان این تیم جای خالی داشت.

* دقیقه ۳ ضربه خطا به سود راگا اعلام شد که اعتراض شدید کشاورز و نیمکت‌نشینان گیتی‌پسن را به دنبال داشت که داور را مجاب کرد تذکر جدی به کادر فنی گیتی‌پسند بدهد.

* در دقیقه ۱۰ بازی خطا به سود راگا اعلام شد و بازیکن گیتی‌پسند کارت زرد دریافت کرد که شدت خطا اعتراض بازیکنان و کادر فنی راگا را در پی داشت.

* محدودیت ۵ خطای تیمی برای راگا در نیمه دوم به پایان رسید.

* سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند در این دیدار به دلیل سرماخوردگی غایب بود.

* در پایان این دیدار بازیکنان و کادر فنی هر ۲ تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

انتهای پیام/63090/ق/

نظر شما