شناسهٔ خبر: 52242950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

علم‌الهدی: هیجانات زنان در ورزشگاه منعکس نشود

خبرگزاری ایرنا

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در مدیریت کشور، دولت و سایر قوا باید دین حاکم باشد و زندگی مردم باید هندسه دینی پیدا کند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که با حضور رییس قوه قضائیه برگزار شد افزود: باید هندسه دینی زندگی مردم را تشکیل دهد، زیرا دشمن برای تخریب ایمان و باور مردم در میدان است و می‌خواهد هندسه دینی زندگی مردم را برهم بزند تا مردم از نظام دست بکشند.

وی ادامه داد: روشنگری و تببین انقلاب و دین در دوره کنونی، حرکت عظیم و موثر در مقابله با دشمن است، دشمن در همه مبارزات سیاسی و نظامی با ما شکست خورده بطوریکه جرات تهاجم نظامی ندارد لذا به دنبال حذف ارزش‌های انقلاب است و سعی دارد انقلاب را با تبلیغات مختلف خود تحریف کند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن تلاش می‌کند مسائل ضدانقلابی را به جای انقلاب معرفی کند و حتی در گفتمان انقلابی تجزیه ایجاد می‌کند بطوریکه اگر در خط تبیین انقلاب کسی در تریبونی حرفی زد، با شیطنت از یک جریان و عنصر انقلابی دیگر سخن و حرفی بر ضد آن می‌سازد و مردم را در گفتمان انقلاب دچار تردید می‌کند.
وی افزود: وضعیتی که دشمن در حرکات شیطانی رسانه‌ای خود برای تحریف انقلاب آغاز کرده باید با فعال شدن همه جامعه و جوانان در مسیر روشنگری و تببین انقلاب، خنثی شود.

علم الهدی ادامه داد: طبق اعلام افراد مطلع، ۸۵ درصد فضای مجازی در بیرون از کشور پر می‌شود و ۱۵ درصد دیگر نیز که در داخل پر می‌شود بخش عمده آن توسط افراد جاهل و نادان شکل می‌گیرد.

وی گفت: مسوولان فرهنگی بویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان باید کاری کنند که زندگی اجتماعی مردم هندسه دینی پیدا کند و در این صورت است که خط انقلاب را می‌توانیم ادامه دهیم.

امام جمعه مشهد افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز تولید فیلم و موسیقی باید بررسی کند که آیا با آن برنامه در جامعه هندسه دینی پیدا خواهد شد یا نه. مردم باید از صدا و سیما استفاده کنند، اما سریالی که برای مردم پخش می‌شود نباید برهم زننده هندسه دینی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با تمام وجود وابسته و سرسپرده رهبر معظم انقلاب و فرمایشات مقام ولایت است و این ویژگی بارز این دولت نسبت به سایر دولت‌ها است.

علم الهدی همچنین با تبریک پیروزی ملی پوشان ایران و راهیابی آنان به مسابقات جام جهانی گفت: در این بازی حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال بطور کامل مورد صیانت قرار نگرفت. جایگاه بانوان و محفظه در نظر گرفته شده برای آنان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آن‌ها به جایی منعکس نشود و متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد. امیدوارم از این پس مسوولان در برنامه‌های ورزشی طوری برنامه ریزی کنند که "هندسه دینی" رعایت شود چرا که این امر خواسته رهبر معظم انقلاب و فرمان، ولی امر مسلمین است.

نظر شما