شناسهٔ خبر: 52240318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پرسپولیسی‌ها دست از اعتصاب برداشتند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در دو روز گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان از سوی باشگاه دست به اعتصاب زده بودند؛ در نهایت امروز تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در دو روز گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان از سوی باشگاه دست به اعتصاب زده بودند؛ در نهایت پس از کش و قوس‌ فراوان از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (جمعه) تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که به دلیل مشکلات مالی از سمت خود استعفا کرده است؛ با وجود مخالفت مدیران باشگاه با این استعفا امروز نیز در تمرین تیمش حضور نیافت. تمرین امروز سرخپوشان زیر نظر حمید مطهری در حال انجام است.

به گزارش ایسکانیوز، پس از عدم تحقق وعده‌های رضا درویش و اعضای هیات مدیره پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌محمدی در تمرین چند روز پیش تیمشان شرکت نکردند.  قابل پیش‌بینی بود که مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس برای پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان و مربیان کار راحتی نداشته باشد اما درویش که به دعوت یحیی گل‌محمدی به اردوی تیمش قبل از بازی با فولاد رفته بود به آنها وعده داد که نهایتا تا یکی دو روز آینده بخشی از قرارداد آنها را واریز خواهد کرد اما با گذشت ۵ روز از وعده رضا درویش خبری از واریز مطالبات بازیکنان و کادرفنی نبود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما