شناسهٔ خبر: 52238786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی اعلام کرد؛

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در دو سینمای بیرجند

بیرجند - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای فردوسی و بهمن بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید علی زمزم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سینماهای فردوسی و بهمن مرکز استان هر دو از سینماهای درجه یک کشور هستند و با توجه به اینکه خراسان جنوبی برای هشتمین دوره متوالی، میزبان جشنواره فیلم فجر است که از ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد فیلم‌های مورد نظر در این دو سینمای بیرجند که بهترین کیفیت پخش شده و تصویر را دارند، اکران می‌شود.

وی با اشاره به استقبال بسیار زیاد مردم استان به ویژه دوستداران سینما، فیلمسازان و هنرجویان سینما از این جشنواره در سال‌های گذشته اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر مردم استان نسبت به واکسیناسیون کرونا اقدام کرده‌اند امسال پیش بینی می‌شود که شاهد حضور بسیار زیاد علاقه مندان به فیلم‌های جشنواره سینماهای موردنظر باشیم.

زمزم با بیان اینکه همه دستورالعمل‌های بهداشتی در اکران فیلم‌های این جشنواره رعایت می‌شود، ادامه داد: شرایط کرونایی کشور بهتر از گذشته شده است و این موضوع سبب شده تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه با اشتیاق بیشتری به خلق اثر بپردازند و انتظار می‌رود عموم مردم نیز با همین نشاط و اشتیاق به استقبال فیلم‌های هفتمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی بیایند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز تعداد فیلم‌های جشنواره فیلم فجر که در دو سینمای مرکز استان اکران می‌شوند مشخص نشده است اما به احتمال تعداد فیلم‌ها ۱۶ فیلم خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه اعلام شده توسط دبیرخانه جشنواره، فروش بلیط سال جاری مانند سال گذشته اینترنتی است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به زودی اعلام خواهد شد، مراجعه کنند.

نظر شما