شناسهٔ خبر: 52238785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرعت انتصاب مدیران استان کند است

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: در مدیریت استان به نظر می‌رسد انتصابات مقداری کند است و باید سریع‌تر این انتصابات انجام شود و از زمان به نفع مردم استفاده کنیم، چون مردم از ما کار می‌خواهند.

صاحب‌خبر -

رسول حامدیان، دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان صبح امروز در افتتاحیه دوازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: ما در سی‌امین سال این مجاهدت سیاسی بزرگی هستیم که در اصفهان آغاز شد و ادامه یافت و تلاش مستمری در این دوره بوده و توانسته به موفقیت‌های خوبی هم برسد.

وی ادامه داد: اولین ویژگی این حرکت سی‌ساله استمرار آن، بوده است، بعضی از احزاب هستند که با آمدن یک دولت در انتخابات می‌آیند و بعد ناپدید می‌شوند اما بعضی از احزاب ریشه‌دار هستند و جامعه مهندسین از همین احزاب است که شهید بهشتی و مقام معظم رهبری از بنیان‌گذاران آن بوده‌اند.

حامدیان با تاکید اینکه جامعه اسلامی مهندسین جزو پایدارترین احزاب به بیان همه است، ادامه داد: جامعه اسلامی مهندسین همیشه با ولایت بوده است و سعی نکردیم تندتر یا کندتر برویم و همیشه پشت سر ولایت حرکت کردیم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در بیان ویژگی سوم خاطرنشان کرد: مشی ما همیشه دوری از افراط و تفریط و حرکت بر مدار تعادل بوده است، انقلابی‌گری به بیان مقام معظم رهبری استفاده از عقلانیت در عمل است و بنابراین کمتر دچار مشکل شده‌ایم.

وی افزود: نکته بعدی این است که ما از ابتدا بر کادرسازی تاکید داشتیم، امروزه یکی از بزرگترین مشکلات کشور در نیروهای انسانی عدم وجود استفاده از نیروهای کارآمد و مجرب است و بنابراین اگر کادرسازی درست نباشد احزاب دچار افراط و تفریط می‌شوند و این به دولت‌ها هم سرایت می‌کند.

حامدیان تصریح کرد: تنها تشکلی که به غیر از سیاسی بودن، فنی و تخصصی است، جامعه اسلامی مهندسین است و این یک مزیت ویژه است، ما کمیته‌های تخصصی تشکیل دادیم در بخش‌های مختلف صنعت و تکنولوژی و نیروهای تشکل در این کمیته‌ها کارهای فنی و مهندسی را بررسی و نتایج آن را در اختیار مسؤولان قرار می‌دهیم که البته در دوره قبلی از این نتایج کمتر استفاده شد اما امیدواریم در دولت فعلی عنایت بیشتری به این کارهای تخصصی شود.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با اشاره به حضور تکلیف‌مدارانه جامعه مهندسین در انتخاب بیان کرد: ما هیچ موقع دنبال سهم‌خواهی از دولت نبوده‌ایم، برای نمونه در دو انتخابات اخیر مجلس و شورای شهر، ما از موسسان مجمع نیروهای انقلاب بودیم، اما از نیروهای جامعه مهندسین کم انتخاب شدند ولی دنبال نکردیم و هیچ موقع دنبال سهم‌خواهی نبودیم، چون رویکرد اصلی ما وحدت بین نیروهای انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت فعلی با روی کارآمدن آقای رییسی امیدهای زیادی بوجود آمده است که امیدواریم کم‌رنگ نشود، در استان هم تیم استانداری از دوستان ما هستند، همانطور که در مدیریت شهری هم کسانی که هستند اعم از شهردار و معاونان تیم خوبی هستند و از آن ‌ها حمایت می‌کنیم.

حامدیان ادامه داد: توصیه ما این است که در انتصابات واقعا کارآمدی ملاک باشد و حزبی و قبیله‌گرایانه نباشد، نیروهای توانمند و انقلابی منصوب شوند و همچنین دارای تجربه باشند، علاوه بر این در مدیریت استان به نظر می‌رسد انتصابات مقداری کند است و باید سریع‌تر این انتصابات انجام شود و از زمان به نفع مردم استفاده کنیم، چون مردم از ما کار می‌خواهند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: با تیم‌های مدیریتی که در استان در حال حاضر شکل گرفته است، امیدواریم کارها به سرعت پیش برود و جامعه مهندسین هم آماده همکاری با همه دوستان است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق/

نظر شما