شناسهٔ خبر: 52238675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرودگاه سمنان بین‌المللی شد+ سند

فرودگاه شهدای سمنان با مصوبه هیأت وزیران بین‌المللی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرودگاه شهدای سمنان با پیگیری‌های نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و تصویب هیأت وزیران بین‌المللی شد.

هیأت دولت در جلسه اخیر خود با استناد به تبصره یک ماده ۱۰۳ قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه سمنان را به‌عنوان یکی از فرودگاه‌های مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین کرد.

بدین‌ترتیب، مجوز مرز هوایی فرودگاه سمنان صادر شد و می‌توانید تصویر ابلاغ رسمی مصوبه هیأت دولت مبنی بر صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان به امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور را در زیر ببینید:

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و حسین شجاعی مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان نیز با تنی چند از مؤثران سمنان برای کمک به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر فرودگاه سمنان دیدار کردند.

نماینده مردم سمنان در مجلس، چشم‌انداز فرودگاه سمنان را مثبت ارزیابی و تأکید کرد که پیگیری‌ها برای ارتقای وضعیت این فرودگاه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفته است: آن‌ها که از بین‌المللی شدن فرودگاه شهدای سمنان دنبال ایجاد تفرقه در استان سمنان هستند، بدانند که کار عبثی انجام می‌دهند. پیشرفت مرکز استان سمنان، پیشرفت

تمام شهرستان‌ها، از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین منطقه است.

فرودگاه شاهرود در استان سمنان نیز دارای مرز هوایی بوده و این یکی از قابلیت‌های توسعه استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ی

نظر شما