شناسهٔ خبر: 52238658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

۲هزار ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای راههای گیلان در سفر رییس جمهور پیش‌بینی شد

رشت - ایرنا -  وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر امروز رییس جمهور برای توسعه راههای گیلان اعم از تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح، کمربندی‌ها، بزرگراه‌ها و باقی مانده آزاد راه رشت - قزوین بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

رستم قاسمی روز جمعه در حاشیه بازدید از تجهیزات و امکانات بندرانزلی برای تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزادراه رشت -قزوین  پیش‌بینی شده است که انتظار می‌رود این طرح تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد.

۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر برای راه‌آهن رشت- کاسپین پیش‌بینی شده است

وی با بیان اینکه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور برای راه‌آهن رشت - کاسپین  پیش‌بینی شده است ، گفت:  با تامین این اعتبار تا اواخر آینده مسیر ریلی رشت کاسپین تکمیل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه راه اهن رشت-کاسپین تا سال آینده بهره برداری خواهد شد اظهار داشت: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بر اساس مشخصاتی که  ارایه کردند  در بخش خصوصی و دولتی برای استان گیلان  اختصاص داده شده که با دیگر اعتبارات پیش بینی شده که در بودجه می تواند تحول در حوزه راه و شهرسازی استان گیلان بوجود آورد.

آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه هشتم بهمن ماه به عنوان پانزدهمین مقصد وارد استان گیلان شد.

بازدید از پروژه های زیربنایی گیلان، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، دیدار با قشرهای مختلف مردم و نخبگان استان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله مهمترین برنامه های سفر یکروزه رییس قوه مجریه به استان گیلان است.

آیت الله رییسی در نخستین ایستگاه سفر خود از پروژه راه آهن رشت کاسپین بازدید کرد.

نظر شما