شناسهٔ خبر: 52238478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر بهداشت تأکید کرد؛

کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی گیلان/ توزیع عادلانه ضروری است

سیاهکل- وزیر بهداشت با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی استان گیلان گفت: باید نحوه توزیع نیروی انسانی در مراکز درمانی استان به درستی مدیریت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی پیش از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل با اشاره به پیشتازی گیلان در حوزه واکسیناسیون کرونا، گفت: با مشارکت و تلاش همه جانبه در گیلان، روند واکسیناسیون کرونا در استان مطلوب است.

وزیر بهداشت با اشاره به خصلت نیکوکاری مردم گیلان و مشارکت آنها در کارهای عام المنفعه، بیان کرد: باید از این ظرفیت عظیم برای توسعه همه جانبه استان گیلان بهره گرفت.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی استان گیلان، تصریح کرد: باید نحوه توزیع نیروی انسانی در مراکز درمانی استان به درستی مدیریت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی در گیلان، افزود: این مشکل با تخصیص تجهیزات کافی به ویژه برای مناطق صعب العبور قابل حل است.

عین اللهی با تاکید بر تقویت نظام شبکه و خانه‌های بهداشت در گیلان، بیان کرد: زیبنده نیست که در برخی از روستاهای گیلان خانه بهداشت وجود نداشته باشد لذا این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز موج ششم کرونا در کشور و با تأکید بر ضرورت اعمال محدودیت‌ها برای پیشگیری از سرایت بیشتر این ویروس، تصریح کرد: در اولین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آن تصمیم‌گیری و نتیجه آن اعلام می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آمادگی همه مراکز درمانی و بهداشتی طی دو سال گذشته از آغاز و شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: تلاش‌های زیادی شده و باید به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: از نظر نیروی انسانی، امکانات و داروهای مورد نیاز، تمهیداتی اندیشیده و امیدواریم که شدت موج ششم، زیاد نباشد اما آمادگی لازم را داریم.

نظر شما