شناسهٔ خبر: 52238245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار خارگ:

آلودگی‌های بصری در خیابان های خارگ ساماندهی می شود

بوشهر- شهردار خارگ گفت: آلودگی‌های بصری در خیابان های خارگ ساماندهی می شود.

صاحب‌خبر -

شعیب بحرینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر خارگ با نگاه توسعه محور در این جزیره راهبردی کشور در نظر دارند ساماندهی خیابان‌های این جزیره را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی به اهمیت خیابان امام خمینی (ره) در بدنه شهر خارگ تاکید کرد و افزود: این خیابان یکی از مهمترین راه‌های ارتباطی در جزیره می‌باشد که در واقع اسکلت و استخوان بندی اصلی جزیره با این خیابان و میدان مهم شهری متعلق به خیابان امام خمینی (ره)، تعریف شده است.

شهردار خارگ تصریح کرد: در این خیابان آلودگی‌های بصری همانند تابلوهای فرسوده و اضافی، کابل و سیم‌های نامنظم، تیر برق‌های بلا استفاده و … وجود دارد که با هم افزایی صورت گرفته با کسبه، اهالی و ادارات در حال ساماندهی محیطی این خیابان هستیم.

بحرینی خاطر نشان کرد: یک پکیج کامل برای ساماندهی خیابان‌ها در نظر گرفته شده که از فضای سبز، نور، اصلاح دیوارها و رنگ آمیزی محیطی را در بر می‌گیرد.

شهردار خارگ از تمرکز بر فضاهای انسان محور در جزیره خارگ خبر داد و یادآور شد: با اتخاذ رویکردها و تدابیر جدید، به ویژه در حوزه کانسپت‌سازی مفهومی و هنری، با توجه به شرایط زسیت بومی جزیره خارگ اجرا شوند. ب

وی افزود: بر همین مبنا، تصمیم شورای شهر و شهرداری خارگ برای خلق فضاهای شهری انسان محور و با کیفیت خواهد بود.

نظر شما