شناسهٔ خبر: 52237680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۳۱ درصد زنجانی ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۳۱.۸۰ درصد زنجانی ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم تقویت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهروندان زنجانی زدن ماسک را فراموش کردند و این اصلاً خوب نیست.

وی به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۳۱.۸۰ درصد زنجانی‌ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند و باید این میزان به بیش از ۹۰ درصد برسد تا ایمنی کامل ایجاد شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان زنجان بیش از ۳۹ درصد کاهش داشته و مردم به این باور برسند که کرونا تمام نشده و همچنان باید ماسک استفاده کنند.

تقی لو با بیان اینکه این استان در خصوص کاهش بیماری کرونا وضعیت خوبی دارد، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در سبد داروهای استان وجود دارد و در این زمینه مشکلی نداریم، ابراز داشت: امیکرون وارد زنجان هم شده و قدرت انتقال این ویروس ۵ برابر بیشتر از سایر سویه ها است.

نظر شما