شناسهٔ خبر: 52237442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار ایلام:

مجموعه سپاه و بسیج از پیشقراولان اصلی دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستند

"حسن بهرام نیا"، استاندار ایلام در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و هیئت رئیسه سپاه استان گفت:مجموعه سپاه و بسیج از پیشقراولان اصلی دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

مجموعه سپاه و بسیج از پیشقراولان اصلی دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حسن بهرام نیا"، استاندار ایلام در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و هیئت رئیسه سپاه استان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در آستانه دهه مبارک فجر و ورود اما راحل (ره) به کشور دیدار با مجموعه خدوم و فداکار سپاه بسیار ارزشمند و نیکو است.

وی در ادامه از سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، به عنوان یک نیروی جهادی مومن و انقلابی یاد کرد و گفت: در مدت حضور بنده به عنوان خادم مردم استان، همکاری ایشان و مجموعه خدوم سپاه و بسیج قطعا افق بسیار خوب و روشنی برای استان ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه مجموعه سپاه و بسیج را از پیشقراولان اصلی دفاع از کشور و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: عملکرد جهادی و انقلابی سپاه در همه حوزه ها و دوره ها قابل تقدیر است و اگر امروز بدخواهان ایران اسلامی این مجموعه انقلابی را نوک پیکان کینه توزی خود قرار داده اند، به دلیل اثرگذاری این نیروی شایسته و پرتوان در ایستادگی در مقابل دشمن است.

وی در ادامه از پای کار بودن سپاه در همه دولت ها گفت و تصریح نمود: سپاه همواره همکاری بسیاری با همه‌ی دولت ها داشته و آنچه که برای سپاه مهم است حفظ نظام بوده و هر دولتی با هر سلیقه‌ای روی کار آمده، سپاه پای کار بوده و هیچ گاه کم نگذاشته است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به حضور دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی گفت: این دولت برآمده از اراده‌ی مردم است و مردم با نگاه به حضور میدانی، کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی رییس جمهور و دولتمردان، به آینده کشور برای رفع مسایل و مشکلات موجود، امیدوار هستند.

وی در ادامه حضور میدانی مسئولان استان در پیگیری مشکلات و حضور در میان مردم را ضروری دانست و گفت: راه حل رفع مسائل و مشکلات پیش رو، داشتن روحیه جهادی مسئولان و همراهی و همدلی مردم با آنان در صحنه است.

برای کمک به دولت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

در ادامه این نشست سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان از آمادگی مجموعه سپاه و بسیج استان برای حضور در صحنه خدمت رسانی به مردم گفت و تصریح کرد: وظیفه سپاه حضور همیشگی در صحنه است و حال که یک دولت انقلابی با گفتمان انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی در رأس کار است وظیفه ما دو چندان شده و در این راستا هر جایی که احساس شود می توانیم تأثیرگذار باشیم و صادقانه در خدمت هستیم.

وی با عنوان این مطلب که در این شرایط سخت مردم برای ما مهم هستند و برای رفع مشکلات آنان زمان، مکان و موقعیت نمی شناسیم، اظهار داشت: امروز همه‌ی مولفه های پیش برنده فراهم است و صادقانه با تمام وجود کمک خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان در ادامه گفت: تضعیف دولت در این شرایط به صلاح نیست و ما در همه شرایط به ویژه در هنگام سختی ها، در کنار دولت خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی امنیت و دفاع از ایرانی اسلامی، در همه حوزه ها ازجمله بحث عمران و آبادانی، اربعین، حوادث و بلایای طبیعی، محرومیت زدایی و ... نیز پیشگام بوده است گفت: در این راستا از تمامی ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کرده ایم و خدمات بسیار خوبی در مناطق محروم استان رخ داده است.

وی افزود: در قرارگاه محرومیت زدایی استان که زیر نظر نماینده عالی دولت در استان کار می کند، سپاه یکی از ارکان مهم این قرارگاه است و تاکنون خدمات ارزنده ای در مناطق محروم نیز انجام داده است.

سردار شاکرمی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور گفت: هم اکنون همراهی، هماهنگی و فضای همدلی در تمامی ارکان نظام در کل کشور از جمله مجلس، دولت، قوه ی قضاییه و قوای نظامی و انتظامی ایجاد شده است و باید از این فرصت و ظرفیت مهم برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده نمائیم.

نظر شما