شناسهٔ خبر: 52237356 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

وضعیت کرونایی قم قرمز شد

رکنا: براساس نقشه جدید رنگ‌بندی کرونا که از سوی اپلیکیشن ماسک منتشر شده است، وضعیت کرونایی قم به رنگ قرمز درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه رکنا از قم، براساس این رنگ بندی شهرهای کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، قم (قم)، ابرکوه، اردکان، خاتم، مهریز (یزد) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

همچنین شهرهای اصفهان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان، دشتستان، گناوه (بوشهر)، پاکدشت، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ملارد، ورامین (تهران)، سامان (چهارمحال و بختیاری)، بینالود، تربت حیدریه، مشهد (خراسان رضوی)، ایرانشهر (سیستان و بلوچستان)، شیراز، کوار، گراش (فارس)، انار، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، کرمان (کرمان)، لاهیجان (گیلان)، خرم آباد (لرستان)، رامسر، سوادکوه (مازندران)، اراک، ساوه (مرکزی)، بستک، بندر لنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک (هرمزگان)، بهاباد، تفت، میبد، یزد (یزد) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۳ تیرماه امسال به رنگ قرمز، از ۲۰ شهریورماه به رنگ نارنجی، از ۳۰ مهرماه به رنگ زرد، از روز ۵ آذرماه به رنگ آبی و از ۴ بهمن به رنگ زرد درآمده بود.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

نظری/ قم

 

 

نظر شما