شناسهٔ خبر: 52236676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

در کنار حمایت از مدیران نظارت برای پیشگیری از انحراف نیز انجام شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر مدیر دستگاه اجرایی در سیستان و بلوچستان نتواند اعتبارات را جذب کند و برگشت داده شود آن مدیر دستگاه باید عزل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان افزود: در کنار حمایت از مدیرانی که کار جهادی انجام می‌دهند نظارت دقیق برای پیشگیری از انحراف نیز انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی به موقع اعتبارات را جذب نکنند جفا و ستم به مردم سیستان و بلوچستان کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید برای تسریع در رفع بسیاری از مشکلات و کمبودهای استان جهادی خدمت کنند و برای تحقق این موضوع دستگاه نظارتی از مدیران که کار جهادی می‌کنند حمایت داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شرایط فعلی با هزار تلاش و پیگیری و انعکاس مشکلات و درخواست از مسوولان کشور، اعتباراتی برای استان گرفته می‌شود تا با اجرای طرح ها مشکلی از مردم رفع و استان در توسعه پیشرفت کند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان کماکان باید پیگیر بقیه خسارت‌های ایجاد شده در حوادث طبیعی باشد.

وی بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌ها در سیستان و بلوچستان دارای اهمیت است و هر منطقه‌ای که این زیرساخت‌هایش ضعیف باشد آسیب‌های بیشتری می‌بیند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما