شناسهٔ خبر: 52236024 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارق خودرو در تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق خودرو در تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی این استان در آزادراه کرج-قزوین خبرداد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی رصد و پایش خودرو‌های عبوری توسط سامانه‌های هوشمند پلیس در آزادراه کرج-قزوین، ماموران پلیس آگاهی متوجه تردد یک دستگاه خودروی پراید با سابقه سرقت شده و بلافاصله موضوع را به عوامل گشت ویژه این پلیس اعلام می‌کنند.

 ماموران گشت با رصد و پایش هوشمند خودرو‌های عبوری در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر می‌کنند که سارق به محض مشاهده پلیس از محل متواری و ماموران به تعقیب و گریز آن‌ها می‌پردازند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با توجه به رانندگی خطرناک سارقان، افسرگشت پس از اعلام هشدار‌های متمادی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سمت خودرو کرده و پس از توقف خودرو در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر می‌کند.

او با اشاره به نقش مهم هوشمند سازی در کشف جرائم گفت: نیروی انتظامی با تجهیز خود به سامانه‌های هوشمند گام بلندی برای ارتقاء خدمات رسانی و کشف سریع جرائم برداشته است.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی البرز شهروندان خودرو‌های خود را در محیط امن پارک کنند و از قفل بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

شهروندان درصورت مشاهده افراد مشکوک دراطراف خودرو‌ها موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر.د

برچسب‌ها:

نظر شما