شناسهٔ خبر: 52235932 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

طوفان شن در اصفهان/ تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۰ خودرو

خبرگزاری ایرنا

برخورد زنجیره‌ای بیش از ۱۰ خودروی سبک و سنگین بعدازظهر پنجشنبه به دلیل وقوع طوفان شن در محور اصفهان به سِگزی، موجب مصدوم شدن سه نفر شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان پنجشنبه‌شب درباره این تصادف زنجیره‌ای گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ مصدوم و خودروهای حاضر در این تصادف نیز دچار خسارت شدند.

سرهنگ اصغر زارع افزود: رعایت نکردن فاصله طولی با خودروی جلویی و کاهش دید براثر وقوع طوفان شن علت وقوع این حادثه بود. رانندگان پیش از تردد در محورهای استان اصفهان از طریق شماره ۱۴۱ از عادی بودن شرایط اطمینان حاصل کنند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۶ دقیقه امروز رخ داد و سه مرد ۲۷ تا ۳۰ ساله در جریان این حادثه رانندگی مصدوم شدند.

عباس عابدی بابیان اینکه طوفان شن در این منطقه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه به پایان رسید ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های الزهرا(س) و فارابی اصفهان منتقل شدند.

سگزی در ۳۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

این محور هرساله شاهد وقوع تصادفات زنجیره‌ای ناشی از طوفان شن است که مصدومانی به همراه دارد.

وی همچنین درباره تصادف دو دستگاه خودروی پیکان و نیسان در ساعت ۱۷ و ۳۷ دقیقه امروز در فریدن، جاده داران به سمت اسکندری تصریح کرد: در این حادثه یک دختر ۱۷ ساله جان خود را از دست داد و ۴ نفر دیگر شامل یک خانم ۳۲ ساله، ۲ مرد ۳۷ و ۴۷ ساله و کودک ۱۰ ساله مصدوم و توسط دو آمبولانس به بیمارستان رجایی فریدن منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره یک حادثه مسمومیت در حصه شمالی شهر اصفهان عنوان کرد: ساعت ۱۷ و ۵۹ دقیقه امروز یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن به دلیل نقض در دودکش آبگرمکن به اورژانس اعلام شد که سه مصدوم شامل دو کودک ۴ و ۷ ساله و خانم ۲۸ ساله توسط واحد امدادی ۱۱۵ به بیمارستان امین منتقل شدند.

دیوار کاروانسرای قدیمی اصفهان ریزش کرد

‍سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز گفت: دیوار قدیمی و کاهگلی کاروانسرای متروکه قهرودی‌ها در خیابان عبدالرزاق در نزدیکی میدان امام علی (ع) به داخل گذر عمومی ریزش کرد که نیروهای ایستگاه شماره ۹ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم نداشت افزود: به علت احتمال تخریب سقف و دیوارهای دیگر این کاروانسرا، محدوده خطر مسدود شد. اعلام علت این حادثه به عهده کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و شهرداری است.

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حدود ساعت ۱۴ یک مورد حادثه تصادف با پایه تابلوهای کنار جاده نایین به فرودگاه و محبوسی راننده و سه سرنشین خودروی پراید به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام و نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۱۵ و ایستگاه شهرک صنعتی جی به محل اعزام شد. این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داد و سه سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند که پس از آزادسازی از درون خودروی حادثه دیده به عوامل انتظامی و اورژانس تحویل داده شدند.

نظر شما