شناسهٔ خبر: 52235848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

انتخابی جام جهانی| آرژانتین در غیاب مسی از سد شیلی گذشت/ توقف برزیل در خانه اکوادور

تیم ملی فوتبال آرژانتین در روز غیبت مسی موفق به شکست شیلی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد و برزیل در جدال با اکوادور به تساوی رضایت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، هفته پانزدهم دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی «کونمبول»(Conembol) بامداد امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد.

تیم ملی فوتبال برزیل که به جام جهانی صعود کرده در خانه اکوادور با تساوی یک بر یک متوقف شد اما کماکان در صدر جدول باقی ماند. کاسمیرو در دقیقه ۶ سلسائو را پیش انداخت. آلوارو دومینگوئز در دقیقه ۱۵ اخراج شد و در دقیقه ۲۰ این بازی پربرخورد امرسون رویال از برزیل که در دقیقه یک اخطار گرفت با دریافت دومین کارت زرد خود زمین بازی را ترک کرد. نهایتاً در دقیقه ۷۵ فران تورس که همنام او در تیم ملی اسپانیا وجود دارد، گل تساوی را برای اکوادور وارد دروازه سلسائو کرد تا تیمش در رده سوم بقی بماند و در آستانه صعود به معتبرترین مسابقات فوتبال جهان قرار بگیرد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین که مسافر قطر شده در خانه شیلی ۲ بر یک برنده شد تا ۳۲ امتیازی شود و ضمن قطعی کردن جایگاه دومی خود فاصله‌اش را با برزیل کمتر کند. آلبی سلسته که در این بازی لیونل مسی را در اختیار نداشت با گل‌های آنخل دی ماریا و لائوتارو مارتنینز در دقایق ۱۰ و ۳۴ در مقابل تنها گل بریرتون در دقیقه ۲۱ برنده شد.

در دیگر بازی اروگوئه در خانه پاراگوئه یک بر صفر به پیروزی دست یافت. لوئیز سوارز در دقیقه ۵۱ زننده تنها گل تیمش بود تا اروگوئه با ۱۹ امتیاز بیش از پیش به صعود امیدوار شود و پاراگوئه ۱۳ امتیازی با ایستادن در رتبه نهم امیدهایش به صعود را تا حدود زیادی از دست بدهد.

بامداد فردا دیدارهای هفته پانزدهم دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی با مصاف کلمبیا با پرو و تقابل ونزوئلا با بولیوی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما