شناسهٔ خبر: 52235598 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۵۶)؛

از دانلود مرورگر مایکروسافت اج تا دانلود اپلیکیشن تماس تصویری گوگل

بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۵۶) دانلود کنید.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار

دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل اندروید Google App ۱۳.۲.۱۹

جست‌وجو در اینترنت برای یافتن پاسخ سوال‌ها، کاری است که تمامی افراد این روز‌ها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب می‌آید و سرعت بالای جست‌وجو یکی از مولفه‌ها برای انتخاب یک موتور جست‌وجو است.

برنامه موتور جستجوگر گوگل

دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل

دانلود برنامه ویرایش تصاویر Fotor Photo Editor Full ۷.۲.۱۱.۲۲۹

با گسترش گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی کاربران علاقه‌مند به عکاسی تلفن‌های همراه خود را جایگزین دوربین‌های گران کردند و با استفاده از دوربین دستگاه خود مشغول به عکاسی شدند. در همین راستا مهندسان سیستم عامل اندروید نرم افزار‌های ویرایش عکاسی را طراحی کردند که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها Fotor Photo Editor Full است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر خود را ویرایش کنند.

 

برنامه ویرایش تصاویر

دانلود برنامه ویرایش تصاویر

دانلود Google Play نصب جدیدترین به روزرسانی خدمات گوگل پلی اندروید

گوگل پلی برنامه‌ایی که به طور پیش فرض در گوشی‌های اندروید نصب شده است. براساس گزارش‌ها این نرم افزار به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را به صورت رایگان دانلود و بر وری گوشی‌های خود دانلود کنند. براساس گزارش‌ها نسخه اولیه این نرم افزار توسط شرکت اینترنتی گوگل به کاربران ارائه شد.

 

خدمات گوگل پلی اندروید

دانلود خدمات گوگل پلی اندروید

دانلود نرم افزار خواندن متن نوتفیکیشن Out Loud Pro ۱.۱۷ مخصوص اندروید

یکی از کاربرد‌های گوشی‌های هوشمند دریافت اعلان‌ها است. کاربران در طول روز پیام‌ها و نوتفیکیشن‌هایی را با موضوعات مختلف دریافت می‌کنند. برنامه Out Loud Pro Unlocked یکی از بهترین نرم افزار‌های دریافت نوتفیکیشن است.

گروه hillman apps این برنامه را توسعه و در گوگل پلی منتشر کرده است. پس از نصب این برنامه قابلت پخش نوتفیکیشن‌ها وجود دارد. بهینه سازی فناوری TTS در این اپلیکیشن امکان پخش اعلان‌ها را به شکل دلخواه کاربران میسر می‌کند. هر فردی می‌تواند در این برنامه چندین پروفایل ایجاد کند.

 

نرم افزار خواندن متن نوتفیکیشن

دانلود نرم افزار خواندن متن نوتفیکیشن

دانلود Google Duo ۱۵۸.۰.۴۲۱۹۳۹۰۰۴ – اپلیکیشن تماس تصویری گوگل برای اندروید

سرویس چت ویدئویی گوگل مدتی است که برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد. گوگل دوو اولین بار در ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ عرضه شد و گوگل در واقع این اپلیکیشن را برای رقابت با چت ویدئویی Face Time آیفون ارائه کرد. کاربران با دانلود و نصب این اپلیکیشن به راحتی می‌توانند با دوستان خود گفتگو تصویری برقرار کنند.

 

برنامه  تماس تصویری گوگل

دانلود برنامه تماس تصویری گوگل

 

دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview ۹۷.۰.۱۰۷۲.۶۹

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کد‌ها را دارد.

 

برنامه مرورگر مایکروسافت اج

دانلود برنامه مرورگر مایکروسافت اج

دانلود لانچر اندرویدی Niagara Launcher Full ۱.۵.۵

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. تجربه رابط کاربری پلی میان کاربر و دنیای پیچیده پشت نمایشگر یک تلفن هوشمند است که تمامی قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و امکانات گوشی را به نمایش می‌گذارد.

 

برنامه لانچر اندرویدی

دانلود برنامه لانچر اندرویدی

دانلود آیکون پک اندرویدی کائورین Kaorin ۱.۸.۳

برنامه کائورین (Kaorin – Icon Pack) یک آیکون پک زیبا و کاربر پسند است. این نرم افزار فوق العاده با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از آیکون‌های متنوع کمک می‌کند که صفحه نمایش خود را شخصی سازی کرده و تغییرات بسیار را در آن به وجود آورید.

بیش از ۳۵۰۰ آیکون گوناگون در دل این برنامه خاص تعبیه شده که از نرم افزار‌های بسیاری پشتیبانی می‌کنند. بر خلاف بسیاری از آیکون پک‌ها که تنها کپی‌هایی ویرایش شده از یکدیگر هستند؛ نماد‌های موجود در این بسته به صورت اختصاصی طراحی شده و علاوه بر کیفیت بالا دارای طرح‌هایی منحصر به فرد نیز هستند.

 

برنامه آیکون پک اندرویدی کائورین

دانلود برنامه آیکون پک اندرویدی کائورین

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram ۲۲۰.۰.۰.۰.۴۲

اینستاگرام نرم افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید.

همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید. نسخه جدید اینستاگرام برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

 

اپلیکیشن اینستاگرام

دانلود برنامه اینستاگرام

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary ۱۰۰.۰.۴۸۴۶.۰

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کار‌هایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند.

از بهترین مرورگر‌های دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

 

برنامه Chrome Canary

دانلود برنامه Chrome Canary

برچسب‌ها:

نظر شما