شناسهٔ خبر: 52235531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اینتر گوسنس را از آتالانتا به خدمت گرفت

مهرداد میرزایی

روبین گوسنس در آینده برای اینترمیلان بازی خواهد کرد. همان طور که قهرمان ایتالیا عصر پنجشنبه تایید کرد با آتالانتا برگامو بر سر انتقال این ملی‌پوش آلمانی به توافق رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، روبین گوسنس، بازیکن ملی پوش آلمانی به تیم اینتر ایتالیا پیوست. گوسنس در ابتدا به صورت قرضی به باشگاه جدیدش می‌پیوندد. در پایان فصل جاری بندی اعمال خواهد شد که اینتر را ملزم می‌کند در صورت رعایت شرایط خاص این بازیکن را خریداری کند.

طبق گزارش رسانه‌ها، هزینه انتقال با احتساب هر گونه پاداش پرداختی باید تقریباً ۲۵ میلیون یورو باشد. اینتر جزئیات بیشتری از این قرارداد ارائه نکرد. رسانه‌های ایتالیایی پیش از این به نقل از مشاور گوسنس گفته بودند که این انتقال قطعی شده است.

اما گوسنس برای اولین ماموریتش برای باشگاه جدیدش باید کمی بیشتر صبر کند. این بازیکن ۲۷ ساله در سپتامبر گذشته در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ‌بویز برن دچار آسیب‌دیدگی شدید عضلانی شد. پس از انتقال از هراکلس آلملو به سری آ در تابستان ۲۰۱۷، او ۱۵۷ بازی برای آتالانتا انجام داد و ۲۹ گل به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل داد.

او از اولین بازی خود در سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون ۱۳ بازی بین‌المللی برای تیم ملی آلمان انجام داده است و همچنین بخشی از تیم آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا سال گذشته بود.

انتهای پیام

نظر شما