شناسهٔ خبر: 52234294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پالمیراس دست پیش را گرفت

کار دشوار رئال؛ بند فسخ عجیب برای پدیده برزیلی

رئال و هر باشگاهی که اِندریک، پدیده 15 ساله پالمیراس را می خواهد، باید 100 میلیون یورو برای بند فسخ او بپردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اِندریک نام جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که نگاه بزرگان اروپا را به سمت خود جلب کرده است.

درخشش او در تورنمت کوپینیا سائوپائولو با پیراهن پالمیراس توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. اندریک بهترین گلزن و بهترین بازیکن رقابت ها معرفی شد و در حالی که به زودی قدم در 16 سالگی خواهد گذاشت، رئال، بارسا و چلسی را خواهان خود می بیند.

 

 

 

 

اندریک اما بر اساس قوانین فیفا تا قبل از 18 سالگی نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود و باید در پالمیراس به فوتبالش ادامه دهد. 21 جولای او 16 ساله خواهد شد و می تواند اولین قرارداد رسمی و حرفه ای فوتبالی خود را امضا کند. او از 2017 در تیم های پایه پالمیراس حضور دارد.

طبق ادعای نشریه لانس برزیل، پالمیراس از حالا برنامه دارد که در قرارداد اندریک بند فسخ 100 میلیون یورویی اضافه کند که این کار را برای باشگاه های اروپایی خواهان او دشوار می کند. در واقع یا باید 100 میلیون یورو بپردازند و اندریک را جذب کنند یا مستقیما با پالمیراس وارد مذاکره شده و رقم مدنظرشان را پرداخت کنند.

 

 

 

 

گفته می شود او هوادار رئال است و به عنوان اولین گزینه قصد دارد راهی باشگاه مادریدی شود. اندریک می خواهد همان راهی را برود که اخیرا وینسسیوس و رودریگو گوئس طی کرده اند. پدیده ای که در 16 سالگی 100 میلیون یورو، روی او قیمت گذاشته اند ولی با این بند فسخ مسیر جدایی او ساده نخواهد بود.

 

نظر شما