شناسهٔ خبر: 52232963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان با خانواده معظم شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به‌واسطه بروز سیل اخیر در منطقه ریگان با ایثارگران آسیب‌دیده این شهرستان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - گروئی همراه با محمود لطیفی مدیر موسسه مددکاری سپاه ثارالله استان کرمان با سفر یک‌روزه به شهرستان ریگان و همراهی مسعود حقیقی مسئول دفتر نمایندگی بنیاد ریگان در آستانه چهل سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به‌واسطه بروز سیل اخیر در منطقه ریگان با ایثارگران آسیب‌دیده این شهرستان دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به این موضوع که بازماندگان شهیدان، ایثارگران و جانبازان ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند،گفت: شهدا و شما جانبازان معزز ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تمام دارای خود دست کشیدید و در میدان نبرد حاضر شدید تا دشمن به مهین عزیزمان تجاوز و دست‌درازی نکند و ما مسئولین و خدمت‌گزاران شما امروز وظیفه‌داریم در تمام شرایط سخت در کنار شما‌ها باشیم و به این قشر معزز خدمت‌رسانی کنیم.

گروئی ساردو در ادامه بابیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مایه قوام و ثبات درخت انقلاب اسلامی هستند، گفت: با بازدید میدانی ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور و حضور مستمر استاندار محترم از مناطق سیل‌زده جنوب استان و عزم جدی دولت برای جبران خسارت مناطق جنوب انشاالله تمام مشکلات به ستاد مرکز ارسال گردیده و ایثارگران معززی که دچار سیل‌زدگی شده‌اند خسارت آن‌ها از طریق بیمه جبران خواهد شد.

گروئی گفت: این دیدار‌ها و تکریم از ایثارگران معزز به‌پاس گرامیداشت و جانفشانی‌های ایثارگرانی است که ۸ سال در عرصه دوران دفاع مقدس مردانه جنگیدند تا نسل امروز احساس امنیت و آرامش کنند و ما امروز اینجا هستیم تا بیعتی دوباره با شهیدان ببندیم.

در این سفر یک‌روزه طی مراسمی از بانوان برتر شهرستان ریگان تجلیل و با ۲۰ نفر از ایثارگران این شهرستان در دو گروه دیدار شد.

انتهای پیام/س

نظر شما