شناسهٔ خبر: 52232899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزیزی خادم: پیروزی بی سابقه‌ای به اذن الهی به دست آمد/ باید از این صعود کتاب ها نوشت

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیروزی بی سابقه‌ای به اذن الهی به دست آمد و باید از این صعود کتاب‌ها نوشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب عزیزی خادم پس از صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: شکرگ زار خداوند عالم هستیم. اتفاق بزرگی افتاد و به ملت ایران، خانواده شهدا و جانبازان و تمام بیماران وایرانیانی که همراه ما بودند تبریک می گویم.

وی افزود: پیروزی بی سابقه‌ای به اذن الهی به دست آمد. باید از این صعود کتاب‌ها نوشت. چنین اتفاقی را تجربه نکرده بودیم به خصوص که در بحرین امیدی نداشتیم. امروز تیم ملی سرافراز است. هم در بحرین و هم در مسابقاتی که انجام شد و الان تیم ملی در صدر جدول است. سریع ترین صعود را تجربه کردیم. از همه رسانه‌ها و افرادی که کنار ما بودند تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از دولت، رئیس جمهور و وزیر ورزش تشکر می کنم که در روزهای اخیر به صورت ویژه به ما کمک کردند. از همکارانم در فدراسیون تشکر می کنم. اگر اتفاقی افتاده، بخشی هم زحمات آن ها بوده، جشن ملی بزرگی در عین شرایط سختی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه برای مردم ایجاد شده، برگزار شد. از خوشحالی مردم خوشحالیم و این برای ما سک سعادت عظما است. باید تدارک لازم را ببینیم.

عزیزی خادم گفت: نباید شکرگزاری یادمان برود. اتفاق امروز فراتر از معجزه بود. نباید گذشته و سختی‌هایی که وجود داشت را یادمان برود. در دوره بعدی 48تیم به جام جهانی می ورند و خوشحالی به این شدت نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به صعود تیم ملی تصریح کرد: از دل سختی بیرون آمدیم. امروز باید کنار هم بودن و یار روزهای سخت بودن را بیاموزیم. باید نگاه تعاملی و کنار هم بودن و این تجربه بزرگ را قوی تر کنیم. به خاطر مردم و 80میلیون ایرانی تدارک وسیعی در نظر بگیریم حالا که می بینیم مردم با کوچکترین کارها شاد می شوند. باید برای آینده برنامه ریزی کنیم. با یک چشم به هم زدن به مسابقات دوحه می رسیم. امروز خوشحالیم که برای فوتبال ایران معجزه رخ داده است.
وی افزود: این فراز و فرودها که گهگاهی رخ می دهند باید به ما آلارم (هشدار) بدهد که هیچ چیزی شانسی نیست. امروز دستان رحمت الهی را دیدیم. خداوند عالم به ما کمک کرد. جا دارد از پیکشوتان فوتبال تشکر کنم. امروز تجربه بزرگی بود. بخش از این نتیجه نیز حاصل زحمات هاشمیان و اسکوچیچ بود.
انتهای پیام/

نظر شما