شناسهٔ خبر: 52232735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خورشیدی: صعود به جام جهانی کمترین کار برای مردم است/ هاشمیان با هماهنگی در تمرین نبود

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: کمترین کاری که برای مردم می‌شد انجام داد صعود به جام جهانی بود و امیدوارم توانسته باشیم خنده را بر لب‌های آنها آورده باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی خورشیدی پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 گفت: جا دارد از اهالی رسانه تشکر کنم که پشت تیم ملی و در گرما و سرما کنار تیم بودند. کمترین کاری که برای مردم می‌شد انجام داد صعود به جام جهانی بود و امیدوارم که توانسته باشیم خنده را بر لب‌های آنها آورده باشیم.

وی درباره غیبت هاشمیان در تمرین تیم ملی عنوان کرد: چیزی نبود، کریم باقری هم در 3 روز اول اردو نبود. باقری منتظر تست کرونایش بود. وحید هاشمیان هم با هماهنگی یک روز در تمرین تیم نبود. او جزو زحمت‌کش‌های تیم ملی است و شاهد بودیم که از 8 صبح تا 6 بعدازظهر کار می‌کند و خیلی هم به تیم ملی تعصب دارد که از او ممنون هستیم.

سرپرست تیم ملی در خصوص وضعیت آزمون، حسینی و حاج‌صفی و احتمال حضور آنها در بازی با امارات تصریح کرد: باشگاه زنیت دیشب تست کرونای آزمون را فرستاد و وقتی جواب تست او مثبت باشد کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. اگر تست حسینی و حاج‌صفی منفی باشد می‌توانیم در خدمت این دو بازیکن باشیم.

خورشیدی در خصوص حضور معاون اول رئیس جمهور در ورزشگاه خاطرنشان کرد: از آنها ممنون هستیم و امیدوارم مسئولان کمک کنند تا اردوهای خوبی داشته باشیم و بتوانیم در جام جهانی صعود کنیم. اگر بخواهیم صعود کنیم باید اردوهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم و امیدوارم مسئولان کمک کنند که این اتفاق رقم بخورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما