شناسهٔ خبر: 52232497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اژه‌ای در جلسه شورای اداری خراسان رضوی: بدخواهان نظام به افتراق امید بسته اند/ دشمن می‌خواهد با فشار اقتصای زندگی مردم را تلخ کنند

گروه استان‌ها-رئیس قضائیه گفت: در شرایط کنونی به آرامش، امنیت و امیدآفرینی نیازمندیم زیرا بدخواهان نظام به افتراق امید بسته اند تا با فشار اقتصای و روانی زندگی مردم را تلخ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امشب در جلسه شورای اداری خراسان رضوی اظهارداشت:قوه قضائیه در جهت تقویت نظام و کمک به مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند و با رعایت همه جوانب از دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم حمایت می‌کند.

وی  افزود: در شرایط کنونی به آرامش، امنیت و امیدآفرینی با استفاده از تمامی ظرفیتها نیازمندیم زیرا بدخواهان نظام به افتراق امید بسته اند تا با فشار اقتصای و روانی زندگی مردم را تلخ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بخشی از مشکلات موجود با ظرفیت استانی قابل رفع است که باید در دستور کار باشد و از همه ظرفیت‌ها باید استفاده کرد، در حل مشکلات نباید نگاه بخشی وجود داشته باشد، استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف استانی و تعالی کشور شدنی است.

رئیس قوه قضائیه با بیان این مطلب که تصمیمات نباید همراه با تزلزل  باشد گفت: کارها نباید به تعویق بیفتد، اگر به یک عزم و تصمیم رسیدیم باید اجرایی شود.مدیر دلسوز و قوی با امکانات اندک نیز می‌تواند کار را پیش ببرد لذا باید روی مدیریت خود تمرکز کرده و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای تصریح کرد: اولویت سنجی برای حل مشکلات ضروری است، همچنین علل وجود مشکلات باید ریشه‌یابی شود، مدیریت فرصت بزرگی است که اگر در جهت پیشرفت کشور از آن استفاده شود موهبت الهی است در غیر این صورت نقمت است.

وی با بیان اینکه محیط زیست موضوع چندوجهی است افزود: برخی دستگاه های اجرایی در زمینه محیط زیست کوتاهی می‌کنند و در بستر رودخانه ساخت و ساز نموده و فاضلاب را  در رودخانه رها می‌کنند.معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مامور شناسایی دستگاه‌‌های متخلف در این حوزه شده است و بسیاری از بسترهای رودخانه‌ها را دستگاه‌های حکومتی اشغال کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای درباره موضوع کم آبی خاطرنشان کرد: مساله آب برنامه می‌خواهد، قوه قضائیه در تخلفات نظیر استفاده غیرمجاز می‌تواند کمک کند اما مدیریت منابع آب در استان و با نظر جمعی مدیران باید انجام شود.

رئیس قوه قضائیه اظهارداشت: انتقال زندان‌ها به خارج از شهر و مستهلک شدن زندان‌های نیمه تمام در خراسان رضوی و نیاز به بودجه برای توسعه و تکمیل ساختمان‌های نیمه‌کاره، فروش اموال مازاد در دستور کار سران سه قوه است.

انتهای پیام/281/ ع

نظر شما