شناسهٔ خبر: 52232280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مادر شهیدان کارور به فرزندانش پیوست/ مراسم تشییع و خاکسپاری در شهرری برگزار می‌شود

مادر شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل یک دوره بیماری به فرزندان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، زینب تاج الدین مادر سرافراز شهید که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند برومند خود را تقدیم اسلام کرده است، به دلیل کهولت سن امروز دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

شهید محمدرضا کارور پنجم اسفند ۱۳۳۶، در فیروزکوه چشم به جهان گشود. خانواده وی پس از عزیمت در محله حمزه آباد شهرری ساکن شدند. محمدرضا که صاحب یک دختر بود، اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق شهید شد.

وی هنگام شهادت، فرمانده گردان مالک اشتر و دست راست شهید حاج ابراهیم همت فرمانده قهرمان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) بود. حسن و مرتضی برادران محمدرضا نیز از شهدای گرانقدر دفاع مقدس می باشند.

پیام استاندار تهران در پی درگذشت مادر شهیدان کارور

«محسن منصوری» استاندار تهران در پی درگذشت مادر شهیدان کارور در پیامی اظهار کرد: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کرد، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

وی در این پیام خاطر نشان کرد: مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

مراسم تشییع در شهرری برگزار می‌شود

به همین مناسبت مراسم تشییع آن مرحومه فردا جمعه ساعت ۹ صبح از محل سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) واقع در خیابان ۳۵ متری امام حسین(ع) به سمت کانون سمیه و ساعت ۱۰ صبح از محل میدان اصلی شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار و سپس در صحن سیدالکریم به خاک سپرده خواهد شد.

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری با صدور پیام های جداگانه، درگذشت مادر والامقام شهیدان کارور را تسلیت گفتند.

درگذشت غریبانه مادر شهید/ نامی از شهدای کارور در معابر شهرری نیست

خبرگزاری فارس سال گذشته با حضور در منزل این شهیدان، با مادر و خواهر شهیدان کارور به گفت‌وگو پرداخت. خواهر بزرگ شهیدان در این مصاحبه به خبرنگار فارس گفت؛ مسؤولان به دیدار این مادر شهید نیامده‌اند. ضمن آنکه نامی از این سه شهید در معابر ری وجود ندارد.

گفت‌وگوی خبرگزاری فارس با مادر شهیدان کارور در اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ ق

نظر شما