شناسهٔ خبر: 52232200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول امور بانوان سازمان تلبیغات اسلامی استان البرز:

خواهران شهداء نقش تبیینی و روشنگری در عرصه نظام اسلامی دارند

اکبری گفت: نقش تبیین گری خواهران شهدا و تقویت رسالت این بانوان در عرصه روشنگری نظام اسلامی و ارزش های آن به عنوان ظرفیت های موثر با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی البرز انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « لیلا اکبری» با حضور در دومین نشست هم اندیشی خواهران شهداء استان البرز که پنجشنبه ۷ بهمن در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد گفت: خواهران شهداء نقش تبیینی و روشنگری در عرصه نظام اسلامی دارند.

 

مسئول امور بانوان سازمان تلبیغات اسلامی استان البرز افزود: نقش تبیین گری خواهران شهدا و تقویت رسالت این بانوان در عرصه روشنگری نظام اسلامی و ارزش های آن به عنوان ظرفیت های موثر با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان به ویژه خواهران شهداء بیان کرد: تشکل رهروان زبینی برای اولین بار تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته و براساس آن حلقه های واسط در کنار سایر تشکل های وابسته به سازمان فعالیت کننند.

 

مسئول امور بانوان سازمان تلبیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: خواهران شهداء به تأسی از حضرت زینب(س) پیام رسان واقعه عاشور، نقش ویژه و ممتازی در تبیین و روشنگری آرمان های انقلابی و اسلامی دارند. 

پایان پیام/301

نظر شما