شناسهٔ خبر: 52232119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طارمی: خستگی مهم نیست، صعود مبارک

ستاره تیم ملی ایران صعود به جام جهانی را مهم‌ترین اتفاق عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که با وجود دیر رسیدن به اردوی تیم ملی ایران به ترکیب دیدار با عراق رسید و موفق شد تک‌گل پیروزی در این بازی را به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود به جام جهانی داشته باشد، در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: همین که دل مردم ایران برای ساعت‌ها خوش می‌شود، برای ما کفایت می‌کند و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز با همین روند ادامه بدهیم و با این بردها دل مردم را شاد کنیم تا برای خودمان و تیم ملی ایران هم بهتر باشد و قدرت ایران را در آسیا نشان بدهیم.

 

او ادامه داد: شرایط خوب نبود ولی توانستیم با یک بازی خوب برنده شویم. همین که توانستیم دل مردم را شاد کنیم، ارزشمندتر از هر چیزی است. از رسانه‌ها و همه ممنون هستیم که پشتیبان ما بودند، توانستیم برنده شویم و مردم را خوشحال کنیم.

 

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص شرایط سختی که برای او در ترکیه به وجود آمد و نتوانست زودتر به اردوی قبل از دیدار با عراق برسد، عنوان کرد: آن مسائل زیاد مهم نیست ولی اینکه به جام جهانی صعود کردیم و بردیم، مهم است.

 

طارمی با بیان این‌که برای مردم و این پرچم تلاش می‌کنم، گفت: بیشتر از این نمی‌توانستم کاری انجام بدهم. خدا را شکر همه بچه‌ها زحمت کشیدند و بردیم.

 

او در پاسخ به این سوال که تا پایان مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در کنار تیم ملی خواهد بود یا نه، عنوان کرد: من بچه تیم ملی هستم و هر کاری می‌کنم برای این تیم ملی است. دوست دارم مردم خوشحال باشند و تمام توانم را می‌گذارم. وقتی نتوانم دل مردم را شاد کنم، حضور نخواهم داشت ولی تا جایی که بتوانم؛ با افتخار هستم.

نظر شما