شناسهٔ خبر: 52232101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اقدامات محرومیت‌زدایی ارتش در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد

گروه استان‌ها - فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش گفت: حسب فرموده مقام معظم رهبری و دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، اقدامات محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، امروز در مراسمی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستگاه  CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شلمزار به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش در این مراسم، با تاکید به وظیفه ذاتی ارتش در تولید قدرت برای دفاع از عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی اظهار داشت: حسب فرموده مقام معظم رهبری و دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور  فرمانده نیروی زمینی ارتش، اقدامات محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز ضمن بهره‌برداری از این مرکز در حال ادامه عملیات احداث بیمارستان تنفسی دائمی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد هستیم و پیشرفت عملیات در این بیمارستان حدود 30 درصد است .

ارسلان خالدی‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در ادامه با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی ارتش در استان و بیمارستان در دست احداث نیروی زمینی ارتش در شهرکرد، بیان کرد: نیروهای مسلح ما و ارتش ما، همانگونه که در دفاع از میهن و کشور خوش درخشیده‌اند، در محرومیت‌زدایی هم پای کار آمده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: اثر اقدامات محرومیت زدایی در افزایش خدمات پزشکی به مردم شریف این استان ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/7540/ ع

نظر شما