شناسهٔ خبر: 52231884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اظهارات مسئولان ورزش ایران پس از صعود تیم ملی

سجادی:با بهترین میزبانی شاهد صعود ملی‌پوشان بودیم/ قلب ۸۶ میلیون همراه بازیکنان بود

پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان مسئولان ورزش ایران به آن واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های ملی ایران مقابل عراق در دور هفتم انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزاذی با پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان ایران به پایان رسید. تیم ملی کشورمان راهی جام جهانی شد. شاگردان اسکوچیچ سریع‌ترین صعود به جام جهانی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زدند. در این دیدار مسئولان ورزش کشور، مخبر معاون اول رئیس جمهور، سجادی وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان حضور داشتند.

شاهد سریع‌ترین صعود به جام جهانی بودیم

مخبر پس از صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: تبریک عرض می‌کنم خدمت مقام معظم و دولت، به بازیکنان و اعضای کادر فنی می‌گویم که این شادی را به ملت ایران تقدیم کردند، امشب دو تا اتفاق افتاد، تیم ملی به جام جهانی صعود کرد، و دیگر اینکه شاهد سریع‌ترین صعود بودیم.

با بهترین میزبانی شاهد صعود ملی‌پوشان بودیم

همچنین در ادامه سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: انءشالله این برد مبارک همه مردم باشد، به عنوان خادم ورزش از رئیس جمهور و معاون اول تشکر می‌کنم که با حمایت خودشان نشان دادند در کنار تیم ملی هستند؛ ما هم تا جان در بدن داریم در خدمت ورزش هستیم. از همه مسئولان تشکر می‌کنم که با بهترین میزبانی این صعود را به مردم هدیه دادند. امیدوارم تیم ملی در بازی‌های بعدی موفق شود.

قلب ۸۶ میلیون همراه ملی‌پوشان در زمین بود

در ادامه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: امروز یک ملت پیروز شد، ورزشگاه آزادی نماد نشاط و لبخند یک ملت است‌. در زمین ۱۱ نفر حضور داشتند، اما ۸۶ میلیون قلب مردم همراه با این جوانان بودند. این هدیه از سوی جوانان ما به ملت ایران تقدیم شد؛ امیدوارم تیم ملی در بازی‌های بعدی هم موفق شود.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

نظر شما