شناسهٔ خبر: 52231831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صالحی امیری: امروز یک ملت پیروز شد/ مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شادی کنند

تهران- ایرنا- رئیس کمیته ملی المپیک پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران و صعود به جام جهانی گفت: امروز شاهد بودیم یک ملت پیروز شد و هدیه‌ای که جوانان به میلیون‌ها ایرانی تقدیم کردند نمادی از غرور و عزت مردم کشور بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرانا، سید رضا صالحی امیری افزود: امروز تیم ملی ایران پیروز شد، ‌ با این برد شاهد پیروزی یک ملت بودیم و جوانان ایرانی نماد غرور و اقتدار ورزش ایران شدند.

وی ادامه داد: با پیروزی تیم ملی ایران برابر عراق یک ملت شاد شد، میلیون ها هوادار فوتبال اکنون غرق در شادی و شعف هستند و از مردم می خواهم برای حفظ سلامتی خود با وسایل نقلیه جشن غرور ملی را برگزار کنند و مراقب خودشان باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دعای مردم ایران جواب داد و ما شاهد یک صعود تاریخی و با اقتدار به جام جهانی بودیم. تیم ملی ایران با تیزهوشی و عنایت پروردگار راهی جام جهانی قطر شد و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در جام‌جهانی دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حضور داشت.

دیدار بعدی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات و در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

نظر شما